GaMe®
Legacy Member
Atrox zei:Brandweer komt hier aangevlamd, straat afgezet, iedereen da gelijk ramptoeristen zijne kop uit raam steekt :applause:
LOL, ik ben daar langsdoorgereden!
Eerst 3 kwartier in HEVIGE (ijs)regen gereden, op de autosnelweg tussen Bilzen en Tongeren serieus hard verschrokken van aquaplaning (reed op rechterrijstrook, opeens glijdt de auto gewoon naar links
wtf zeg, heb het in't verleden nog eens gehad, ma nu was het echt wel fel), er lag echt VEEL water op de weg, dan wat verder dan de afrit in Tongeren, op de Maastrichtersteenweg ne camion en ne auto gebotst, brandweer enzo waren juist daar alles op aan't ruimen. File richting Maastricht van aan de afrit tot aan't rood licht in Berg. 
Dus gij woont daar? ^^ Of is er dan nog ergens iets gebeurd? Of wateroverlast mss, want er lag echt serieus veel water op de wegen. Heeft ook 1x vies hard gebliksemd hier.

Zalige docenten! 



Hilarisch. En jawel, ik heb het op je eerste zin.

