Archief - Je glimlach van vandaag - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

GaMe®

Legacy Member
Atrox zei:
Brandweer komt hier aangevlamd, straat afgezet, iedereen da gelijk ramptoeristen zijne kop uit raam steekt :applause:

LOL, ik ben daar langsdoorgereden!

Eerst 3 kwartier in HEVIGE (ijs)regen gereden, op de autosnelweg tussen Bilzen en Tongeren serieus hard verschrokken van aquaplaning (reed op rechterrijstrook, opeens glijdt de auto gewoon naar links :s wtf zeg, heb het in't verleden nog eens gehad, ma nu was het echt wel fel), er lag echt VEEL water op de weg, dan wat verder dan de afrit in Tongeren, op de Maastrichtersteenweg ne camion en ne auto gebotst, brandweer enzo waren juist daar alles op aan't ruimen. File richting Maastricht van aan de afrit tot aan't rood licht in Berg. :o

Dus gij woont daar? ^^ Of is er dan nog ergens iets gebeurd? Of wateroverlast mss, want er lag echt serieus veel water op de wegen. Heeft ook 1x vies hard gebliksemd hier.

GenesisX

Legacy Member
omg omg omg ogodgodmf!

'k Was tijdens één examen vijf minuten te laat en 'k durfde nie meer binnengaan, 'k heb dan mail gestuurd da 'k te laat was (geëxcuseerd enzo) en ene terug gehad da 'k op m'n kin kon kloppen en 'k het nie meer mocht presenteren (ook nie tijdens het herexamen daarvan).

Nu, ongeveer 3 tot 4 weken later krijg ik een mail met de boodschap da 'k het toch nog mag presenteren tijdens de middag nadat ze eens met het moduleteam overlegd hebben :applause: Speciaal voor mij :love: Zalige docenten! :D

Ma nu wel fcking veel zenuwen want tis nie simpel o_O

no_way2go

Legacy Member
Op alles erdoor en een 19 voor chemie :D
wiskunde 14, genetica 12, fysica 13, geologie 11 ...

Virz

Legacy Member
GenesisX zei:
omg omg omg ogodgodmf!

'k Was tijdens één examen vijf minuten te laat en 'k durfde nie meer binnengaan, 'k heb dan mail gestuurd da 'k te laat was (geëxcuseerd enzo) en ene terug gehad da 'k op m'n kin kon kloppen en 'k het nie meer mocht presenteren (ook nie tijdens het herexamen daarvan).


:rofl: Hilarisch. En jawel, ik heb het op je eerste zin.

FroFro

Legacy Member
der stopt naast mij nen auto veel te bruut me veel gekraak van den handrem, die deur gaat open, der worde me ne luide plof klompen op de grond gedropt en der laat zich echt zone uitgezakte boer inglijden :x



En 9 uur geslapen vannacht, fucking zalig :love: Ben me om 9 uur al gaan inschrijven in de gemeente, loonbriefjes gaan halen en mijn eis-geld-terug formulier al gaan halen aant station. Was al ne fucking productieve dag :cool: Nu 2 uur les volgen, naar huis komen eten, nog 2 uur les, naar huis, dan 4 uur gaan werken. Kga echt veel gefietst hebben vandaag :p heerlijk!

BleKKie

Legacy Member
dat ik totaal geen last heb van die reclame hier op 9lives, adblock :love: - ik zie gewoon de standaard achtergrond/lay-out :p

GMotha

Legacy Member
Digitale TV aangesloten, op het feit dat er een gayporn-kanaal bij steekt na is het wel vetjes.

kil911ler

Legacy Member
GenesisX zei:
omg omg omg ogodgodmf!

'k Was tijdens één examen vijf minuten te laat en 'k durfde nie meer binnengaan, 'k heb dan mail gestuurd da 'k te laat was (geëxcuseerd enzo) en ene terug gehad da 'k op m'n kin kon kloppen en 'k het nie meer mocht presenteren (ook nie tijdens het herexamen daarvan).

Nu, ongeveer 3 tot 4 weken later krijg ik een mail met de boodschap da 'k het toch nog mag presenteren tijdens de middag nadat ze eens met het moduleteam overlegd hebben :applause: Speciaal voor mij :love: Zalige docenten! :D

Ma nu wel fcking veel zenuwen want tis nie simpel o_O

Dus ge stond voor de deur en ge waart maar 5min te laat en ge durfde ni binnen?

Khad toch wel eerst es naar binnengegaan ze, ge weet nooit ^^

|) ][ |V| ][

Legacy Member
ComputerVISTA zei:
Bevinde gij u in't zelfde België als ik? :wtf:

Cruisen met auto blijft supah, surtout met m'n driving gloves aan :cool:

Het wordt tijd dat we eens racen, het liefst op de openbare weg bij een school :cool:

n9ne

Legacy Member
kil911ler zei:
Dus ge stond voor de deur en ge waart maar 5min te laat en ge durfde ni binnen?

Khad toch wel eerst es naar binnengegaan ze, ge weet nooit ^^

echt eh...

Atrox

Legacy Member
GaMe® zei:
LOL, ik ben daar langsdoorgereden!

Eerst 3 kwartier in HEVIGE (ijs)regen gereden, op de autosnelweg tussen Bilzen en Tongeren serieus hard verschrokken van aquaplaning (reed op rechterrijstrook, opeens glijdt de auto gewoon naar links :s wtf zeg, heb het in't verleden nog eens gehad, ma nu was het echt wel fel), er lag echt VEEL water op de weg, dan wat verder dan de afrit in Tongeren, op de Maastrichtersteenweg ne camion en ne auto gebotst, brandweer enzo waren juist daar alles op aan't ruimen. File richting Maastricht van aan de afrit tot aan't rood licht in Berg. :o

Dus gij woont daar? ^^ Of is er dan nog ergens iets gebeurd? Of wateroverlast mss, want er lag echt serieus veel water op de wegen. Heeft ook 1x vies hard gebliksemd hier.

Uhm nee, kzit atm op kot in antwerpen :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan