Archief - Je glimlach van vandaag - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

u4ea

Legacy Member
GuntherDW zei:
mja mensen die niets beter dan rapidshare kennen gaan het verzekerst niet weten/herinneren :p
NOG meer betale om iet te kunne downloade zker?:rofl:
vind dit gwn meer mijn stijl dan hun eerdere liedjes,sorry dat ik een bepaalde smaak heb ,laat staan dat ik leef!:sad:

Bubba

Legacy Member
wim_gunner zei:
NOG meer betale om iet te kunne downloade zker?:rofl:
vind dit gwn meer mijn stijl dan hun eerdere liedjes,sorry dat ik een bepaalde smaak heb ,laat staan dat ik leef!:sad:

Don't start...

Dat is altijd hetzelfde met die kerel. Zeg iets, maar dan ook maar iets over rapishare ofzo en em komt zagen dat rapidshare stink en duur is en dat hij toch zoveel beter is dan ons en weet ik wat nog allemaal. Maar als ge dan iets meer info vraagt ist van "Jah, google is hé"... :ironic:

Kwas al aant hopen dat niemand er op zou reageren, aangezien dat net is wat ie nodig heeft, aandacht.

GuntherDW

Legacy Member
BuBbA zei:
Don't start...

Dat is altijd hetzelfde met die kerel. Zeg iets, maar dan ook maar iets over rapishare ofzo en em komt zagen dat rapidshare stink en duur is en dat hij toch zoveel beter is dan ons en weet ik wat nog allemaal. Maar als ge dan iets meer info vraagt ist van "Jah, google is hé"... :ironic:

Kwas al aant hopen dat niemand er op zou reageren, aangezien dat net is wat ie nodig heeft, aandacht.

right
ik wist dat ook iemand als gij erop ging ingaan, en wees maar zeker dat ik niet op so called "aandacht" uit ben :p

Bubba

Legacy Member
GuntherDW zei:
right
ik wist dat ook iemand als gij erop ging ingaan, en wees maar zeker dat ik niet op so called "aandacht" uit ben :p

Dan vraag ik mij ten zeerste af waarom je zo'n posts plaatst.

GuntherDW

Legacy Member
BuBbA zei:
Dan vraag ik mij ten zeerste af waarom je zo'n posts plaatst.

jongen ik vraag mij van vele dingen iets af,
bv waarom er 2 actieve personen hier op dit forum atm zitten die naar de hoeren gaan,
waarom er een zatlap is die het karakter heeft om iedereen omver te rijden zeg maar en internet te pikken alsof het niks is,
...
:p

mja ik kan het gewoon ni laten van zo'n dingen te posten
het was gewoon dat indertijd TN "last" had met eweka (zowat een van de populaire if not de populairste usenet provider in NL), en voor enige tijd had geen enkele TN user toegang tot hun betalende usenet access
hierna kwam telenet zelfs af met dingen als "betaal ons omdat ge zoveel van onze klanten zoveel traffiek krijgt", zowat een beetje de omgekeerde wereld zeg maar
achteraf zeiden ze dat het maar "aan de peering" van TN lag.
dan hebben ze gewoon een tijd lang gratis access gegeven voor iedereen die bij TN zat
(voor TN zo'n beetje te 'kloten' zeg maar :p), maar dit is ondertussen ook allang niet meer actief :p

ik vond het toch tof though dat ze dat deden (eweka) :p

weet wel dat het ook verhete discussies waren tussen TN & eweka en de vragen & antwoorden van de users op een aantal fora staan :p

GuntherDW

Legacy Member
wim_gunner zei:
NOG meer betale om iet te kunne downloade zker?

doing what now? :p
ge kiest zelf of ge voor een payserver gaat of ni eh,
en dan zijn er nog gradaties tussen alle payservers (vooral ongelimiteerd is een leuke optie :p)

op usenet hebde dan ook het feit van "het staat erop, het "blijft" erop" :p
mja, ge kunt evengoe zeggen, gij betaalt voor rapidshare? :p

FroFro

Legacy Member
lol, film begint goed!

"Hi, I'm Tia, and you're on the island Kumanawanaleia" :unsure:

Selderijstok

Legacy Member
Blacky69 zei:
Toch normaal?

Bij ik toch niet ;) Mijn ma is ook zo, ik haat het als ze da zegt. We zijn nog bezig met eten en ze begint al over morgen. Alsof alles daar rond draait. Ik trek gewoon de frigo open, kijk wat er in ligt, zo niet ga ik erachter lol. En op het moment zelf beslis ik wat ik ga eten :D

Poplipo

Legacy Member
GuntherDW zei:
jongen ik vraag mij van vele dingen iets af,
bv waarom er 2 actieve personen hier op dit forum atm zitten die naar de hoeren gaan,
waarom er een zatlap is die het karakter heeft om iedereen omver te rijden zeg maar en internet te pikken alsof het niks is,

Da's nog iets anders eh, gij zit hier altijd te stoefen 'ik heb ongelimiteerd, ik download alles wat ik wil aan 10mb/s' van't moment dat er hieer iemand iets zegt 'kzit op smallband', 'verdorie, die download gaat traag'

We weten da ge dommel hebt, da ge daarmee van bepaalde manieren van downloaden kunt genieten (kzal maar nie zeggen wa) Dus als ge het voor de 100e keer zegt, komen we het beu :)

Brecht

Legacy Member
nu te koop bij de kantoorbenodigdheden, gerbil-papierversnipperaar! YouTube - MVI_3090.AVI en en kheb mjn steelsound 5H kunnen vermaken! in dat bovenste stuk was een draadje afgekraakt, en kheb het alleen kunnen der terug aan solderen ^^ :D /me is proud :p

Dreetn

Legacy Member
brechen zei:
nu te koop bij de kantoorbenodigdheden, gerbil-papierversnipperaar! YouTube - MVI_3090.AVI en en kheb mjn steelsound 5H kunnen vermaken! in dat bovenste stuk was een draadje afgekraakt, en kheb het alleen kunnen der terug aan solderen ^^ :D /me is proud :p

Haha, die kat zit daar zo koddig te kijken :love:

pie-jie

Legacy Member
HA! straks ga ik naar maat om eerst wa fifa te spelen voor we uitgaan... geniale laatste zin.

saidoze: ja regelkes
saidoze: dus
saidoze: bij een tegengoal
saidoze: een shot whiskey
saidoze: bij verloren spel
saidoze: salamandern
saidoze: bij een kaart krijgen
saidoze: ook een shot
saidoze: penalty idem
<saidoze speelt momenteel FIFA Soccer 09>

protnie

Legacy Member
brechen zei:
nu te koop bij de kantoorbenodigdheden, gerbil-papierversnipperaar! YouTube - MVI_3090.AVI en en kheb mjn steelsound 5H kunnen vermaken! in dat bovenste stuk was een draadje afgekraakt, en kheb het alleen kunnen der terug aan solderen ^^ :D /me is proud :p
Die beesten zijn zalig :')

Brecht

Legacy Member
enen uit den ict die mij vraagt of ge tandpasta als koelpasta kunt gebruiken :')
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan