Archief - Je glimlach van vandaag - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Tah_b00nz0r

Legacy Member
2 epic threads op nen dag tijd :') eerst die one liner en dan die babes opt forum in vrijetijd & lifestyle :D

FroFro

Legacy Member
Volgende week wordt echt nog awesome. Donderdag ist eindejaarsborrel op de nieuwe Bouwkunde faculteit, dan eten bij ex-kotgenoten, daarna Pre-Ski borrel, en de vrijdag Q Santa Run in Rotterdam! =)

twoen

Legacy Member
FroFro zei:
Volgende week wordt echt nog awesome. Donderdag ist eindejaarsborrel op de nieuwe Bouwkunde faculteit, dan eten bij ex-kotgenoten, daarna Pre-Ski borrel, en de vrijdag Q Santa Run in Rotterdam! =)

zou er koffie zijn :evil:

Adrei

Legacy Member
firewulf1 zei:
Charlie is 18 jaar geworden krijgt voor het eerst in zijn leven seksuele gevoelens.
Op een avond hoort hij een raar hijgend geluid uit de kamer naast zijn slaapkamer.
Hij staat op om te kijken wat het is.
Hij ziet vervolgens zijn vader flink te keer gaan bovenop zijn moeder.
Hij sluit zachtjes de deur weer en gaat weer slapen.

Twee dagen later zit hij samen met zijn vader en moeder te ontbijten.
Opeens kijkt hij heel opgewekt en zegt

"Papa, je mag trots op me zijn, ik heb gisteravond eindelijk seks gehad!".

Een glunderende vader springt op en knuffelt zijn zoon.

"Wat ben ik blij om dat te horen Charlie! Wie is de gelukkige?".

Charlie neemt rustig een hap van de pap en zegt: "Oma".

Vader trekt lijkbleek weg en schreeuwt: "WAT?! Heb jij mijn moeder .............??!"

waarop Charlie zegt:

"Rustig maar pap, dat is toch niet erg, je doet het toch ook met mijn moeder!"
Heb ik hier nog eens gehoord, alleen anders geformuleerd.
Wel droogkes. :p

Brecht

Legacy Member
de kinesist zegt dat ik goed op mijn tanden kan bijten.
/proud enzo :p
da mijn ligamenten maar vlug volledig uitgerokken zijn :( vandaag toch paar graden derbij :applause:

Arifiene

Legacy Member
Iemand heeft een facebookgroep opgericht voor onze vereniging, zo lief : D.

(Connectez-vous | Facebook)

En nee das geen reclame want we zijn een non-profit organisation (en we steken der nog aan toe ook). :tongue:

Marly

Legacy Member
Dit is de beste dag in mijn hele leven.

Promotie op het werk gekregen + contract van onbepaalde duur gekregen.

Dat ik dankzij de promotie heel wat meer zal verdienen per maand en dankzij de crisis nu genoeg kan lenen voor het appartement dat ik al lang op het oog heb.

Me is so happy!!!


Het enige wat ontbreekt in mijn leven is een vriendin, dan zou het pas compleet zijn.

Suphafly

Legacy Member
Marly zei:
Dit is de beste dag in mijn hele leven.

Promotie op het werk gekregen + contract van onbepaalde duur gekregen.

Dat ik dankzij de promotie heel wat meer zal verdienen per maand en dankzij de crisis nu genoeg kan lenen voor het appartement dat ik al lang op het oog heb.

Me is so happy!!!


Het enige wat ontbreekt in mijn leven is een vriendin, dan zou het pas compleet zijn.

als u promotie groot genoeg is kunde mss hier nog wel nen goldigger opscharrelen
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan