Archief - Je glimlach van vandaag - deel 20

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Profitable

Legacy Member
SiRdeK zei:
Mensen met glazen in zo'n montuur zien er ook belachelijk uit. Waaronder mijn zus :sop:

Vandaar mijn "helaas" :p

@fireflies, idd tis nooit goed natuurlijk maar het was een lichte aanval en is nooit buiten bewust zijn geweest.. hij heeft zelf ook de 100 gebeld en maakte daarnet nog grapjes aan de telefoon :) dus dat is toch al een goed teken. Maar idd sowieso zal hij moeten oppassen.

Karre

Legacy Member
Mijn moeder die het nog eens expliciet gevraagd heeft of ik enige schuld kan treffen in verband met mijn klein ongeluk. Die agent zei dat er mij geen enkele schuld kan getroffen worden en de fietser in fout is en ook een boete zal krijgen. Diegenen die dus denken dat de automobilist altijd in fout gesteld wordt als er een zwakke weggebruiker bij betrokken is, niet dus.

Morrissey

Legacy Member
Profitable zei:
Vandaar mijn "helaas" :p

@fireflies, idd tis nooit goed natuurlijk maar het was een lichte aanval en is nooit buiten bewust zijn geweest.. hij heeft zelf ook de 100 gebeld en maakte daarnet nog grapjes aan de telefoon :) dus dat is toch al een goed teken. Maar idd sowieso zal hij moeten oppassen.
Nja verschillen zal het sowieso. Bij mijn vader was het een zware hartaanval, als ze er niet zo snel bij waren waren de gevolgen véél zwaarder geweest. Maar de lichamelijke en conditionele terugval zijn echt niet te onderschatten, bij mijn vader althans.

Karre zei:
Mijn moeder die het nog eens expliciet gevraagd heeft of ik enige schuld kan treffen in verband met mijn klein ongeluk. Die agent zei dat er mij geen enkele schuld kan getroffen worden en de fietser in fout is en ook een boete zal krijgen. Diegenen die dus denken dat de automobilist altijd in fout gesteld wordt als er een zwakke weggebruiker bij betrokken is, niet dus.
Tuurlijk :) Ook zwakke weggebruikers kunnen in fout zijn. Al zal zijn lichamelijke schade altijd vergoed worden, maar schade aan zijn fiets wordt niet vergoed. Ook de schade aan uw wagen zal worden vergoed.

rscaboy

Legacy Member
SiRdeK zei:
Mensen met glazen in zo'n montuur zien er ook belachelijk uit. Waaronder mijn zus :sop:

Oh, vroeger waren het jassen van System Nouveau, Buffalo schoenen en La Coste truitjes. Er zullen altijd idioten zijn.

Huxley

Legacy Member
rscaboy zei:
Oh, vroeger waren het jassen van System Nouveau, Buffalo schoenen en La Coste truitjes. Er zullen altijd idioten zijn.

Binnenkort zullen de Uggs weer uit de kast gehaald worden :puke:

kay-gell

Legacy Member
Reactie op hln op een artikel over Jess Donckers en Molnar die uiteen gaan.


Ik zal het voor u duidelijk maken Frank: vanaf nu moet ge betalen als ge nog eens iets fysieks wilt hebben bij een vrouw met zulke looks. Beauty and the beast, snap je? En voor vriendschap neem je beter een hond.


:')

Dastardly

Legacy Member
JohnnyricoMC zei:
Uhu, ccna4 is verplicht curriculum over 2 semesters voor wie aan KHLeuven als keuzerichting "systemen & netwerken" kiest. Achteraf kunnen we het echte CCNA-examen gaan doen met forse korting en iirc wordt als we er door zijn de inschrijvingskost voor dat examen door KHLeuven terugbetaald.

Imho goeie deal, hoewel ccna Cisco-specifiek is, kunt ge enorm veel van wat ge er in leert ook toepassen met andere fabrikanten hun hardware, de syntaxis is gewoon anders.

heeft wel niet enorm veel gewicht als certificaat. dat is inderdaad de introductie die elke IT'er krijgt. maar met wat aanwezig zijn in de les en wat logisch nadenken wals je door die examens en case studies door.

CCNP is the real deal :p kost ook wel net dat ietsje meer.

Bluto

Legacy Member
Videozone

Helemaal op het einde geeft hij een voorbeeld van hoe het niet moet bij frituur No.1 :D Iedereen weet dat dat een overprijsde toeristenfrituur is.

JohnnyricoMC

Legacy Member
Dastardly zei:
heeft wel niet enorm veel gewicht als certificaat. dat is inderdaad de introductie die elke IT'er krijgt. maar met wat aanwezig zijn in de les en wat logisch nadenken wals je door die examens en case studies door.

CCNP is the real deal :p kost ook wel net dat ietsje meer.

Idd. Maar het is beter dan niks, en als ge bvb als consultant wilt gaan werken, gaat ge rapper aangenomen worden mét dat certificaat dan zonder. Anders moeten ze mss nog betalen voor de opleiding enzo :)

McGregor

Legacy Member
Het lijkt definitief over en uit tussen Jess Donckers en haar ‘hubbie’ Frank Molnar. :lol:

kay-gell

Legacy Member
Vice City terug geïnstalleerd na nieuws van de trailer van GTA V. Stap helemaal in het begin op die scooter en eerste plaatje dat speelt is Billie Jean.

Vice City rocks :)

JohnnyricoMC

Legacy Member
kay-gell zei:
Vice City terug geïnstalleerd na nieuws van de trailer van GTA V. Stap helemaal in het begin op die scooter en eerste plaatje dat speelt is Billie Jean.

Vice City rocks :)

Good times :) Zoveel plezier da'k op de PSP al heb gehad met VC Stories.

kay-gell

Legacy Member
JohnnyricoMC zei:
Good times :) Zoveel plezier da'k op de PSP al heb gehad met VC Stories.

Die heb ik nog niet gespeeld. Valt mij wel op dat ik mij nog wel wat herinner van vroeger. Moet van 2003 geleden zijn dat ik het nog gespeeld heb, maar bepaalde zaken zijn toch blijven hangen van de game.

Oh man, ik hoop dat GTA V goed gaat zijn.

Nas

Legacy Member
Ik hoop een mix van al het beste in de series.
Muziek van Vice City, setting van San Andreas en het realisme uit IV.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan