Archief - Je glimlach van vandaag - deel 20

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

u4ea

Legacy Member
Eindelijk is de moeite gedaan om aan mijn serverke (gemaakt van oude prul op zolder) te werken. Heb nu na veel irritatie eindelijk een fileserverke waardak aan kan vanuit het netwerk.

Moest da nu ni zo veel lawaai maken en licht geven zouk da kunnen laten aanstaan om wa bestanden te streamen ofzo. :(

Tuninboy

Legacy Member
Karre zei:
Bij Base binnenstappen en overschakelen naar hen, te horen krijgen dat het tot drie dagen kan duren, buiten stappen en dan al onmiddellijk veranderd zijn :D.

Waarom weg met Mobile Vikings ? (ik dacht toch dat je een MV'er was)

Karre

Legacy Member
Tuninboy zei:
Waarom weg met Mobile Vikings ? (ik dacht toch dat je een MV'er was)

Te weinig SMS'en en ik zag dat ik tegenwoordig toch nooit meer dan 100 MB per maand nog verbruikte door gewoon Facebook te checken, op Tapatalk te zitten, De Standaard te lezen en gewoon mijn mails ontvang.

Mijn glimlach van vandaag: Vanavond etentje met mijn lief + mijn CD van The Smiths is toegekomen. Ik heb die CD vorige week zaterdag besteld en had die eigenlijk niet binnen de twee weken verwacht gezien play.com nogal traag is :p.

Morrissey

Legacy Member
Voor The Smiths zou ik me als facteur ook wel haasten :unsure:. Trouwens, waarom heb je dan niet gewoon de Proximus-abo genomen? Voor 10 euro krijg je 10 000 sms'en en 15 gratis belminuten naar alle netwerken. Dan nog eens een internetabotje voor 5 euro (250mb/maand) en het komt je toch vrij goedkoop uit? :)

Karre

Legacy Member
Fireflies zei:
Voor The Smiths zou ik me als facteur ook wel haasten :unsure:. Trouwens, waarom heb je dan niet gewoon de Proximus-abo genomen? Voor 10 euro krijg je 10 000 sms'en en 15 gratis belminuten naar alle netwerken. Dan nog eens een internetabotje voor 5 euro (250mb/maand) en het komt je toch vrij goedkoop uit? :)

Van mijn moeder mag ik nog geen abonnement nemen omdat ik nog niet werk. Dan leek Base Check (onbeperkt SMS'en, 15 euro belwaarde + 100 MB) mij wel nog in orde :).

Ironpole

Legacy Member
Gisteren was ik aan het wandelen naar het station en ik kom voorbij een charmant klokkenwinkeltje. Net achter de vitrine stond de bejaarde man te kijken en doet een knipoog. ;) Zalig zo'n oude mensen! :) :applause:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan