JohnnyricoMC
Legacy Member
boerkiiilerke zei:Waarom denkt iedereen dat boksers agressief zijn ?die zijn nog kalmer dan sommige mensen die een kantoorjobke hebben
Ik zeg toch niet dat hij agressief is? Ik zeg gewoon dat hij iemand een venijnig hard pak rammel *kan* verkopen (lees: hij heeft er de nodige fysiek en ervaring voor).
die zijn nog kalmer dan sommige mensen die een kantoorjobke hebben



