Alteration
Legacy Member
ryoudragon zei:='( ik dacht dat we collega's waren nu T_T
(U.U) phuh!
De liefde van de man gaat door de maag

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ryoudragon zei:='( ik dacht dat we collega's waren nu T_T
(U.U) phuh!

ryoudragon zei:Ik geef je prinskoeken. Die waarvan de koek zelf ook met chocoladesmaak is. Veel lekkerder!
... en als je dat niet wilt krijg je smurfenkoeken :doc:

gamerboy007 zei:Iets lager !![]()
ryoudragon zei:Ik geef je prinskoeken

Dennoman zei:Sommige mensen hebben nu eenmaal het geld om dinokoeken te kopen en hoeven er niet mee omgekocht te worden![]()
MrKend54l zei:Wa is die hier met die verdomde dinokoeken?

JohnnyricoMC zei:Dat die overheerlijk zijn en me doen terugdenken aan m'n jeugd![]()
JohnnyricoMC zei:iets te laag.![]()

Karre zei:Kunnen jullie nu alstublieft zwijgen over dino of prince koeken want de winkels zijn niet meer open en nu heb ik daar zin in.
MrKend54l zei:
Alteration zei:In welk gat zit gij dan wel dat er geen nachtwinkels zijn?
gamerboy007 zei:johnny, als ik ooit de lotto win krijgde van mij een heel pallet.
Zelfs hier mot in het centrum van Antwerpen geraken de nachtwinkels precies vervangen door dagwinkels gerund door Pakistanen.Alteration zei:In welk gat zit gij dan wel dat er geen nachtwinkels zijn?
Alteration zei:In welk gat zit gij dan wel dat er geen nachtwinkels zijn?

JohnnyricoMC zei:Da's genereus.
Bon, nieuwe glimlach. Enfin, eerder regelrechte schaterlach met tranen in de ogen:
http://www.totaltarget.be/
Gewoon élke T-shirt op die pagina, echt briljant. Die mannen van Zonde van de Zendtijd zijn echt geniaal.
