Tyki
Legacy Member
Naar F.A.C.T.S geweest, eerste keer dat ik naar zo'n conventie geweest ben.
Echt een leuke (en vriendelijke!) sfeer, denk ook dat ik nog nooit zoveel gelijkgezinden op vlak van interesses bij elkaar gezien heb
Ge voelt u er u als gamer/nerd gewoon thuis, ik vraag me af waar al die mensen verstopt zitten in het dagelijkse leven! (eigenlijk weet ik het antwoord al, thuis achter de pc of tv
)
Ook leuk hoe gedetailleerd sommige mensen hun kostuums en kapsels waren.
Het was in elk geval de moeite, alleen een beetje druk.
Echt een leuke (en vriendelijke!) sfeer, denk ook dat ik nog nooit zoveel gelijkgezinden op vlak van interesses bij elkaar gezien heb
Ge voelt u er u als gamer/nerd gewoon thuis, ik vraag me af waar al die mensen verstopt zitten in het dagelijkse leven! (eigenlijk weet ik het antwoord al, thuis achter de pc of tv
)Ook leuk hoe gedetailleerd sommige mensen hun kostuums en kapsels waren.
Het was in elk geval de moeite, alleen een beetje druk.


. Had ze achter mijn rug afgesproken met mijn moeder, deze ochtend wakker gemaakt met ontbijt op bed en als cadeau een nieuwe vinylplaat van The Smiths, tof om zo te verjaren

