Archief - Je glimlach van vandaag - deel 20

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

sluysen

Legacy Member
ja want als je vanaf je 18 al je rijbewijs hebt ben je de man, anders niet :wtf::doh:

bicycle ftw :applause:

Mattx

Legacy Member
Necrofiele vliegen :)

Een paar uur geleden hier een vlieg (half)dood geëlectrocuteerd en nu kruipen er om beurt 2 andere vliegen op.
Eentje zit er nu al 10 minuten naar te kijken, alsof het een stervend familielid is. Af en toe spartelen de beentjes nog :evil:

CosMiced

Legacy Member
Mattx zei:
Necrofiele vliegen :)

Een paar uur geleden hier een vlieg (half)dood geëlectrocuteerd en nu kruipen er om beurt 2 andere vliegen op.
Eentje zit er nu al 10 minuten naar te kijken, alsof het een stervend familielid is. Af en toe spartelen de beentjes nog :evil:

I like your style my Son :)

Blanco

Legacy Member
Mattx zei:
Necrofiele vliegen :)

Een paar uur geleden hier een vlieg (half)dood geëlectrocuteerd en nu kruipen er om beurt 2 andere vliegen op.
Eentje zit er nu al 10 minuten naar te kijken, alsof het een stervend familielid is. Af en toe spartelen de beentjes nog :evil:

Die kruipen daar niet op, die geven de zalving

Arifiene

Legacy Member
Geslaagd solicitatiegesprek én cake.
Jaja mijn dag zal ni beter worden.
Helaas :p.

Tonerider

Legacy Member
net reclame gekregen voor nacht van de reclame: ticket 20euro. en dat om 6u naar reclame te kijken. :eek: lol, als ik 6u reclame wil zien, zal ik wel naar vt4 kijken.

lykmeraid

Legacy Member
facebookprofiel van Daisy Inthemix, opstormend talent in de grafische wereld

unledsg.png

Crashtestdummy

Legacy Member
kmoest nen aangetekenden brief gaan halen en kdacht dattet van de flikken of rechtbank ging zijn dus gewacht tot op de laatsten dag voor em af te halen, totaal geen goesting in dienen zever...

blijkt het een getrouwheidspremie te zijn van mijn vorig werk van 600€ :')

PinkyNTheBrain

Legacy Member
Iets stom gedaan :') ofja zo erg is het nie. Ik moest zaterdag opdienen in een restaurant. Ma het was echt súperdruk. Sommige mensen moesten echt wel te lang op hun eten wachten. De keuken kon nie volgen met het eten maken, dus bracht ik het soms iets te laat.

Maar enige tijd later toen ik een tafel had bediend, gaf de man aan tafel mij een compliment met hoe snel ik het eten had gebracht. Ipv de vriendelijke man te bedanken, vroeg ik of hij het sarcastisch bedoelde :unsure:. Hij kon er gelukkig mee lachen en ik heb er mij dan maar uitgeluld da het te druk was :p

Foxxer

Legacy Member
lykmeraid zei:
facebookprofiel van Daisy Inthemix, opstormend talent in de grafische wereld

unledsg.png

Hmm...

Talent zou ik het zeker niet noemen.
Is niet natuurlijk genoeg, er zit nog een een blur op.

Good effort though.

Tuninboy

Legacy Member
ULTRAnumb zei:
geslaagd voor mijn theoretisch rijbewijs van den eerste keer met 49/50
like a baws

Ik had da ook op 18 jaar. :unsure:

De makkelijkste vraag had ik natuurlijk fout. "Moogt ge voorbij steken hier ? -> Ne foto met ne bocht op"

Ahja, want ter staan geen lijnen. :unsure: :')

josilirios

Legacy Member
[LRRP];15523942 zei:
Ik kan er gemakkelijk afblijven. Als ik gedronken heb, dan heb ik wel zo goesting. Maarjah, op de tanden bijten hé :)

Als ge gedronken hebt moet ge VRETEN, niet roken ;)
Hamburgers, durum, pitta,...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan