Archief - Je glimlach van vandaag - deel 21

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

stoomboot

Legacy Member
Den hond!

Dat is juist!
Hij had zo'n hond die had "geknabbeld" aan een oud vrouwtje haar been ofzo iets.
En hij vond dat hij daar niet verantwoordelijk voor was :rofl:


Vergeet ook zijn abominabele sollicitatiebrief niet waarin hij schreef dat het de crisis zijn schuld was dat hij nog geen ervaringen had.

Man man, en die verdient nu 1700 euro netto :cry:
Abnormaal!


Hij was beter naar Bosnië-Herzegovina verhuisd, zoals hij van plan was.

GemaneDude

Legacy Member
Breaking Bad :love::love::love:
Maar echt elk seizoen is echt gewoon te fantastisch he!

kay-gell

Legacy Member
Cinnead zei:
Drive eens gaan zien in de bioscoop.
Wat een pracht van een film :love:

Was niet slecht, heb gisteren crazy,stupid,love ook met Ryan Gosling. Vond ik nu persoonlijk wel iets minder.

rscaboy

Legacy Member
stoomboot zei:
Den hond!

Man man, en die verdient nu 1700 euro netto :cry:
Abnormaal!


Hij was beter naar Bosnië-Herzegovina verhuisd, zoals hij van plan was.

Elvis is nu ook niet de meest objectieve of geloofwaardige bron.

Tonerider

Legacy Member
bij volvo cars geraak je zelfs binnen zonder diploma. En met de nacht verdien je dan ook zo iets. Sidmar: ook geen diploma nodig en verdien je nog meer. Diploma zegt niet zo veel meer over hoe veel je verdient.

Corleone

Legacy Member
Er was een moeder die maar één oog had. Haar zoon had echt een hekel aan haar, omdat ze altijd voor schut stond door haar uiterlijk. Ze werkte als schoonmaakster op de school waar de zoon op zat. Op een dag kwam ze de les binnen en vroeg zijn leraar of haar zoon wel zijn best deed in de les. Haar zoon schaamde zich dood. Hoe durfde ze mijn klas binnen te komen? De zoon deed alsof hij haar niet kende en keek haar aan met haat in zijn ogen.
Een dag later begon een klasgenoot de zoon te pesten.
HAHAHA jouw moeder heeft maar één oog. Op dat moment voelde de zoon zich gepest en had de zoon graag levend begraven willen worden. Hij wou zijn moeder graag dood hebben. Toen hij thuis kwam begon hij boos te schreeuwen, Val dood, door jou word ik op school gepest met je lelijke gezicht. Ze zei helemaal niks terug en hij twijfelde niet met zijn woorden, omdat hij heel erg boos was. Geen één seconde had hij na gedacht hoe ze zich voelde door zijn harde praatjes. Op school deed hij zijn best en hij had zijn besluit genomen om in Amsterdam te gaan studeren. Na dat hij zijn diploma had behaald is hij gaan trouwen en kreeg hij kinderen. hij leefde heel erg gelukkig met zijn vrouw en zijn kinderen. Op een dag belde zijn moeder aan zijn deur. zijn kind deed de deur open en was geschrokken van zijn moeders der uiterlijk. Het was ongeveer 10 jaar dat hij haar niet had gezien en gesproken. Hij was boos geworden en
stuurde haar weg. Wat kom je nou hier doen? Mijn kinderen worden bang van je
ga weg van hier. Heel zachtjes zei ze toen,,, Oh sorry ik ben naar het verkeerde adres gekomen en ze liep weg. Maanden later werd hij op een dag wakker van zijn slaap midden in de nacht. Hij droomde over zijn moeder. Hij had besloten om weer naar zijn oude dorp te gaan om te kijken hoe het met zijn moeder gaat. Hij kwam aan hij belde maar niemand deed de deur open. De buurvrouw hoorde dat en kwam naar buiten. Ze vroeg aan hem wie hij was, want ze had me niet herkend na al die jaren. Zij vertelde hem dat zijn moeder overleden was en dat ze een brief had achter gelaten.
Er stond het volgende:

Mijn lieve zoon.
Zolang heb ik aan jou moeten denken. Zolang heb ik jou
moeten missen. Zolang heb ik zitten huilen, omdat jij niet bij me was en
omdat ik je nodig had. Ik was al die tijd eenzaam en werd maar zieker en
zieker. Het spijt me dat jij door mij werd gepest toen je nog op school zat.
Het spijt me dat je door mij elke keer verschut stond als jouw vrienden
wisten dat ik jouw moeder was. Het spijt me dat ik naar je huis ben gekomen
en dat jouw kinderen bang werden door
mijn uiterlijk. Één ding moet je nog weten, wat jij nog niet weet. Toen jij
nog twee jaar oud was heb jij en je vader een auto-ongeluk gehad. Je vader
was toen dood gegaan en jij had je rechter oog verloren. En ik als moeder
kon het niet hebben dat jij met één oog zou opgroeien. Daarom heb ik jou
mijn oog gegeven. Ik was zo blij dat de operatie gelukt was. Ik was zo blij
en trots dat jij met mijn oog de wereld kon zien.
Met veel liefde voor jou mijn zoon. Jouw moeder die altijd van je heeft gehouden

Schrijf dit op je pribord al het je raakt !!!

:rofl: Wat sommige mensen toch op Facebook posten lol, een oogtransplantatie :D :rofl:

stoomboot

Legacy Member
Corleone, raakt zo'n berichtje je nu niet?
Hoe naïef mensen wel niet kunnen zijn. Dat raakt me wel hoor :sad:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan