Huasheng
Legacy Member
En nu hopen dat hij die leiding kan vasthouden tot het einde *fingers crossed*Katoom zei:En 1 Belg aan de leiding van het kampioenschap! :applause:![]()
Tegen wanneer moeten we u terug verwachten? Zodat we het in de gaten kunnen houden, en weten wanneer het nodig is Chuck Norris en het leger in te schakelenDude87 zei:we zijn met 2, we hebben camera's, ma genen helicopter of een noodlijn vo als we in de shit zitten![]()






haha, ja, 't lijkt er nog op ook.
!