Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Th1x4nG zei:

shiche zei:55 maar
Dan vraag ik mij toch af hoe laag het niveau ligt op school. Daar ben ik nl. ruim de beste in typen, altijd max.
Nas zei:Mijn bomma typt ook zo
Nas zei:Mijn bomma typt ook zo
Th1x4nG zei:Naked dancing pirate (REUPLOADED) - YouTube what is this
115 wpm overigens, op zo'n shitty illuminated keyboard
Edit: 123 wpm, wel een foutje gemaakt![]()
Kzou liever op qwerty typen maar het vraagteken staat op ne knop diek afgebroken heb danof kzou moeten f5'en tot er ne quote is zonder vraagteken

Th1x4nG zei:Hadde al een fles whisky leeg mss, dude?![]()

cdp1193 zei:185 CPM op de Nederlandse versie met een QWERTY. Moest de tekst wat langer geweest zijn dan was dit waarschijnlijk veel lager.
http://i.imgur.com/QqquM.jpg
zo woord per woord vertaald van het Engels, in plaats van gewoon een database van Nederlandstalige quotes derin te stoppen 