Archief - Je glimlach van vandaag - deel 27

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

iKitty

Legacy Member
Michster zei:
Doctor Who beginnen kijken... Loving it! :D

Zelf heb ik ook terug DrWho hervat vandaag! ^^
Gaat pijn doen als ik weer alles op een week uitgekeken heb :cry:



OT: Weer eens 'The Hobbit: An Unexpected Journey' gaan kijken 2x in 3 dagen tijd :unsure:

Ben zo verliefd op dit liedje daaruit, ga waarschijnlijk weer een soundtrack cd kopen, kan echt niet wachten op de volgende film!

+ Die nieuwe Quentin Tarantino film! Can't wait! :love:

ryoudragon

Legacy Member
Mijn kerstmenu viel zeer goed in de smaak gisteren, al liep mijn mama wel met haar handen voor haar ogen de keuken uit toen ik Juul en Selma de pot in deed. :')

Ook nog es n shitload aan gamergerelateerde cadeautjes gekregen. Eindelijk zijn ze gezwicht. It was a great day :woohoo:

Binoshi

Legacy Member
ryoudragon zei:
Mijn kerstmenu viel zeer goed in de smaak gisteren, al liep mijn mama wel met haar handen voor haar ogen de keuken uit toen ik Juul en Selma de pot in deed. :')

Het zou maar erg zijn was dat niet in de smaak gevallen :o :applause:

Well done ryoudragen :niceone: Dikke duim!

Chilliewillie88

Legacy Member
Reverz zei:
Glimlach van gisteren eigenlijk maar swoit, naar aloude traditie Home Alone kijken op kerstavond... was wel den 2 dit jaar voor één of andere reden maar was ook best goe.

Home Alone 2 Harry blows up - YouTube :D

Die 2e hebben ze anders ook al zeker 25 keer gespeeld met kerstmis ze. Tevens mijn ergernis, onze pa kijkt voor de 10e keer home alone 2 maar blijft bij hoog en bij laag beweren dat hij die nog nooit gezien heeft :lol: terwijl ik er 100% zeker van ben dat hij die al héél vaak gezien heeft, want quasi iedere keer dat ik hem gezien heb (en ik ken hem echt van buiten) zal hij erbij gezeten hebben.

The Magical Taz

Legacy Member
Netflix account aangemaakt... Wee... En ook booze met Kerstmis...

DuffyT

Legacy Member
Juve9le zei:
Gij hebt serieus een kalender en een te kleine T-shirt als cadeau gegeven? :|

Een kalender met foto's van ons. Heel mooi allemaal hoor, ik ben het soort persoon dat liever cadeau's geeft dan krijgt. Ik weet nooit hoe te reageren. :unsure:

megrohlsta

Legacy Member
Juve9le zei:
Gij hebt serieus een kalender en een te kleine T-shirt als cadeau gegeven? :|

Ja wow, problem?
Hij was er tevreden mee.
Dat jij zoiets niet zou appreciëren is jouw probleem en zegt meer over jou dan over de cadeaus en hun betekenis. :)

Pols

Legacy Member
Juve9le zei:
Gij hebt serieus een kalender en een te kleine T-shirt als cadeau gegeven? :|

Inderdaad. Met minder dan een iPhone 5 komen ze bij mij ook niet binnen hoor.

:baard:

janwouters

Legacy Member
megrohlsta zei:
Ja wow, problem?
Hij was er tevreden mee.
Dat jij zoiets niet zou appreciëren is jouw probleem en zegt meer over jou dan over de cadeaus en hun betekenis. :)

:') :') :') ahahahahah

Lemme

Legacy Member
Lorvet zei:
Die site is de grootste spoiler-site die er bestaat over asoiaf, geen waarschuwingen of iets, vermijden als de pest als ge alle boeken nog niet gelezen hebt :p

True, maar het zal niet makkelijk zijn om een site zonder spoilers te vinden. Da's het handige van die app natuurlijk.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan