Tonerider
Legacy Member
waarschijnlijk drugs ingespoten.JohnnyricoMC zei:Verpakking nog intact, datum 06/2013. Seems legit![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
waarschijnlijk drugs ingespoten.JohnnyricoMC zei:Verpakking nog intact, datum 06/2013. Seems legit![]()
Tonerider zei:waarschijnlijk drugs ingespoten.

AntiChrist7 zei:naar de kapper geweest.
Niet dat da leuk is ofzo, maar nu ben ik tenminste van het gezeur af voor een dikke maand
Poor you...Tweak37 zei:Voor een maand slechts?Poor you...
kil911ler zei:

Ja, ze zijn amper 3-4cm groot nu, eigenlijk is het best wel schattig als er zo'n 2 kleintjes op je hand zittenglashelder zei:Ah ja, uit hetzelfde nestje heb je wel meer kans, ja. En goed dat je een extra kooi achter de hand hebt. 3 weken is wel superjong zeg, dat zijn nog babietjes![]()

Ooit een nestje Roborovski dwerghamstertjes gehad, 'k ben nog altijd niet bekomen van de schattigheid daarvanSilentSpring zei:Ja, ze zijn amper 3-4cm groot nu, eigenlijk is het best wel schattig als er zo'n 2 kleintjes op je hand zitten![]()

KO zei:Sinterklaas is de bonus komen brengen vandaag![]()
Xirtanneke zei:Ben ik nu de enige die vind dat de nieuwe Haribo-snoepjes toch maar een rare naam hebben? De Haribo Miami Pik...
http://www.haribo.com/nlBE/actueel/nieuwe-producten/news/491/title/haribo-miami-pik-een-explosie-van-smaken.html


