Archief - Je glimlach van vandaag - deel 28

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

cram

Legacy Member
Een man belt naar huis van zijn werk en zegt:"Lieverd, ik ben uitgenodigd om mee te gaan vissen in Schotland met mijn baas en een stel van zijn vrienden.


We gaan een week weg.
Dit is een goede gelegenheid om te proberen promotie te maken, dus zou jij zo lief willen zijn om een tas te pakken met voldoende kleding voor een week?


Leg je ook meteen even mijn hengel en visbox klaar?


We gaan meteen vanuit kantoor, dus ik rijd dan snel even langs huis om alles op te halen.

Oh, en vergeet niet mijn nieuwe blauwe zijden pyjama in te pakken."


Vrouwlief denkt dat aan dit verhaal toch wel een luchtje zit, maar een goede echtgenote als ze is, doet ze precies wat haar man gevraagd heeft.


Aan het eind van de week komt haar man weer thuis.


Een beetje moe maar verder ziet hij er goed uit.

Zijn vrouw verwelkomt hem en vraagt:

"Heb je veel vis gevangen?"


Hij antwoordt:"Ja, heel veel zalm, enkele snoeken en een paar baarzen.Maar waarom had je eigenlijk mijn nieuwe blauwe zijden pyjama niet in gepakt?"


Van haar antwoord ga je smullen ...








Ze antwoordde:"Maar dat heb ik w el gedaan.

Hij zit in je visbox..." :p

AntiChrist7

Legacy Member
naar de kapper geweest.

Niet dat da leuk is ofzo, maar nu ben ik tenminste van het gezeur af voor een dikke maand

Tweak37

Legacy Member
AntiChrist7 zei:
naar de kapper geweest.

Niet dat da leuk is ofzo, maar nu ben ik tenminste van het gezeur af voor een dikke maand

Voor een maand slechts? :eek: Poor you...

AntiChrist7

Legacy Member
Tweak37 zei:
Voor een maand slechts? :eek: Poor you...

Een dikke maand he. pakt een goeie 6 weken, en dan begint et van "zou ge toch is ni naar de kapper gaan?" En dan nog is drie weken later "ja nu ist te erg we gaan naar de kapper (en ge hebt er niks in te zeggen)"

Ma tenzij ik ne justin bieber coup pak denk ik ni da et veel invloed op het vrouwvolk zal hebben

SilentSpring

Legacy Member
glashelder zei:
Ah ja, uit hetzelfde nestje heb je wel meer kans, ja. En goed dat je een extra kooi achter de hand hebt. 3 weken is wel superjong zeg, dat zijn nog babietjes :p
Ja, ze zijn amper 3-4cm groot nu, eigenlijk is het best wel schattig als er zo'n 2 kleintjes op je hand zitten:D

EvilSwordfish

Legacy Member
VPN da werkt en ik nu on-site met mijn VM's kan spelen, feestje!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan