megrohlsta
Legacy Member
h0pje zei:Uhu, verry good. Die heeft ongetwijfeld een schone carrière als ruitenwasser voor de boeg.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
h0pje zei:Uhu, verry good. Die heeft ongetwijfeld een schone carrière als ruitenwasser voor de boeg.

e.House zei:Waardat? Is dat bij Bill's broodjesbar?
de hamster zei:Welke frituur is da wel?



Boterkoek zei:Ziet er goed uit..maar het zou bter geweest zijn met andere broodjes:/

Decay zei:Ik wissel af, tot nu toe vind ik keizerbroodjes de beste. Liever iets harder dan zachte buns.
Als je echt wilt smullen kunde er nog wat spek opleggen ook![]()
Boterkoek zei:Ieder zijn voorkeur hé copain. Met keizerbroodjes is het ook lekker maar het beste met buns. Persoonlijke smaak natuurlijk.
Boterkoek zei:Ieder zijn voorkeur hé copain. Met keizerbroodjes is het ook lekker maar het beste met buns. Persoonlijke smaak natuurlijk.

blijkbaar hebt ge de generaal zijn wijze woorden niet volledig begrepen, want hij heeft expliciet gevraagd:Mephisto zei:De generaal spreekt wijze woorden!



Général Zantas zei:Nee sorry, ge zijt fout. Keizerbroodjes > all.
Gelieve niet te reageren op dit bericht.
Ludwig Van zei:kem twee bicky's gegete vandaag
ma kwas vergete te vrage vo de augurke
blijkbaar hebt ge de generaal zijn wijze woorden niet volledig begrepen, want hij heeft expliciet gevraagd:
gelieve niet te reageren op dit bericht
en ge doet het toch![]()

Hier in het dorp niet hoor en dat is ook de reden waarom ik er niet meer ga. Als ik het vergat te zeggen: geen sla (die doen sla op hun Bickey...) kapten ze er gewoon een blad of 2 sla tussenBoterkoek zei:As ge nen bicky vraagt, vrage ze toch altijd: mag der alles op meneer?
![]()
.Boterkoek zei:Zijn iets te hard om het perfecte broodje te zijn.
As ge nen bicky vraagt, vrage ze toch altijd: mag der alles op meneer?
![]()
