Archief - Je glimlach van vandaag - deel 28

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

a143290

Legacy Member
Verlof aangevraagd. Blijkbaar is dat sowieso al een brugdag XD Whoops. Ach ja, +1 verlofdag om te gebruiken :p Dan maar naar maandag verzetten en genieten van een extra extra lang weekend ^^

Decay

Legacy Member
Gisteren mijn eigen hamburgers gemaakt: hmmmmm.
En daarmee nog serieus gescoord bij mijn vriendin, echt bijna net als ze thuiskwam stond het eten op tafel. Perfecte timing :D
Zelfgemaakte hamburgers zijn nog altijd de beste :)
Recept voor de geinteresseerden:
(2 pers)
-400gr gehakt
-eierdooier
-4 broodjes (bagnats, keizerbroodjes,..)
- ijsbergsla
-kerstomaatjes
-zoetzure augurken
- verse ajuin in ringen gesneden
- schellekes cheddar

Het gehakt meng ik met een eierdooier, vleeskruiden (van delhaize), zout en peper en wat gemalen komijn. Dan nog wat chapelure zodat het niet te nat is erdoor mengen en hamburgers van maken. Opbakken op laag vuur en terwijl de cheddar op de broodjes leggen en efkes onder de grill steken.

Echt superweinig werk en lekker. Ik gebruik ook weinig olie of vet dus op zich is het niet te calorievol. Gewoon met ketchup of mayo op tafel zetten :)

Boterkoek

Legacy Member
Ziet er goed uit..maar het zou bter geweest zijn met andere broodjes:/

ZackWhite

Legacy Member
Impractical Jokers leren kennen. Toch iets waar "Foute vrienden" goed voor is geweest :unsure:

Decay

Legacy Member
Boterkoek zei:
Ziet er goed uit..maar het zou bter geweest zijn met andere broodjes:/

Ik wissel af, tot nu toe vind ik keizerbroodjes de beste. Liever iets harder dan zachte buns.
Als je echt wilt smullen kunde er nog wat spek opleggen ook :)

Boterkoek

Legacy Member
Decay zei:
Ik wissel af, tot nu toe vind ik keizerbroodjes de beste. Liever iets harder dan zachte buns.
Als je echt wilt smullen kunde er nog wat spek opleggen ook :)

Ieder zijn voorkeur hé copain. Met keizerbroodjes is het ook lekker maar het beste met buns. Persoonlijke smaak natuurlijk.

Général Zantas

Legacy Member
Boterkoek zei:
Ieder zijn voorkeur hé copain. Met keizerbroodjes is het ook lekker maar het beste met buns. Persoonlijke smaak natuurlijk.

Nee sorry, ge zijt fout. Keizerbroodjes > all.

Gelieve niet te reageren op dit bericht.

Ludwig Van

Legacy Member
Boterkoek zei:
Ieder zijn voorkeur hé copain. Met keizerbroodjes is het ook lekker maar het beste met buns. Persoonlijke smaak natuurlijk.

kem twee bicky's gegete vandaag

ma kwas vergete te vrage vo de augurke erop te legge :sop:

Mephisto zei:
De generaal spreekt wijze woorden!
blijkbaar hebt ge de generaal zijn wijze woorden niet volledig begrepen, want hij heeft expliciet gevraagd:

gelieve niet te reageren op dit bericht

en ge doet het toch:angry::angry::angry:

Boterkoek

Legacy Member
Général Zantas zei:
Nee sorry, ge zijt fout. Keizerbroodjes > all.

Gelieve niet te reageren op dit bericht.


Zijn iets te hard om het perfecte broodje te zijn.

Ludwig Van zei:
kem twee bicky's gegete vandaag

ma kwas vergete te vrage vo de augurke :sop:

blijkbaar hebt ge de generaal zijn wijze woorden niet volledig begrepen, want hij heeft expliciet gevraagd:

gelieve niet te reageren op dit bericht

en ge doet het toch:angry::angry::angry:


As ge nen bicky vraagt, vrage ze toch altijd: mag der alles op meneer?


:crazy:

Deftig

Legacy Member
Boterkoek zei:
As ge nen bicky vraagt, vrage ze toch altijd: mag der alles op meneer?
:crazy:
Hier in het dorp niet hoor en dat is ook de reden waarom ik er niet meer ga. Als ik het vergat te zeggen: geen sla (die doen sla op hun Bickey...) kapten ze er gewoon een blad of 2 sla tussen :puke:.

Ludwig Van

Legacy Member
Boterkoek zei:
Zijn iets te hard om het perfecte broodje te zijn.




As ge nen bicky vraagt, vrage ze toch altijd: mag der alles op meneer?


:crazy:

Nope, twas een oud madammeke
En t beste broodje vind ik gewoon ne krakende pistolet me sesamzaden erop. :drool:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan