Archief - Je glimlach van vandaag - deel 29

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

glashelder

Legacy Member
Ah. Het is weer dat moment van de nacht waarop ik vremde dingen opzoek op Wikipedia. Poppenkastfiguren en clowns, blijkbaar. Jan Klaassen, Katrijn, Hansworst, Pierrot, harlekijn,... En dan zit je plots bij folklorefiguren. Lange Wapper, de bokkenrijders, Pierlala,... Help!

W!mpix

Legacy Member
Mass Effect 3 uitgespeeld, inclusief alle DLC van bij het begin en Citadel DLC dan nog bij op het einde.

Zonder DLC was het een awesome spel geweest, met DLC was het machtig. Ongelooflijk. :love:

straight-6

Legacy Member
Ohm zei:
Al die gillende meisjes...:lol:

En dan zeggen ze dat vrouwen verstandelijk 2 jaar voor uit lopen op mannen :lol:

bwa, ik zou nog altijd gillen moest ik eens op Beyoncé haar poep mogen slaan.

Saphira

Legacy Member
'n week geleden ga ik om 2 ratjes naar de winkel. Blijkt het vrouwtje zwanger te zijn. Vannacht bevallen van zo'n 10 kleintjes. Voor mensen die geïnteresseerd zijn in 2 gratis ratjes (we doen ze niet afzonderlijk weg), PM mag altijd. Afhaaldatum is binnen een 3tal weken.

SilentSpring

Legacy Member
Weer de hamster:unsure:

In mijn vorig nestje zaten er 4 vrouwtjes en 2 mannetjes en die zijn aan 6-6,5 weken weggegaan een drietal weken geleden.
Nu is de mama de laatste week terug verdubbeld in omvang en ze vertoonde terug hetzelfde gedrag als de vorige keer toen ze zwanger was.

Vannacht tussen 2u en deze morgen 11u is ze bevallen, voorlopig heb ik nog maar 2 kleintjes kunnen zien.
Ze zijn geslachtsrijp vanaf een week of 6, dus 1 van de mannetjes heeft z'n mama gepakt:p:unsure:

Nu gaan ze wel wat vroeger apart gezet worden of dat blijft hier zo doorgaan...

Edit: 'k heb er al 6 gezien ondertussen.

glashelder

Legacy Member
Saphira zei:
'n week geleden ga ik om 2 ratjes naar de winkel. Blijkt het vrouwtje zwanger te zijn. Vannacht bevallen van zo'n 10 kleintjes. Voor mensen die geïnteresseerd zijn in 2 gratis ratjes (we doen ze niet afzonderlijk weg), PM mag altijd. Afhaaldatum is binnen een 3tal weken.
Doe daar maar een paar weekjes bij, drie weken is véél te jong ;)

JohnnyricoMC

Legacy Member
Van zodra ge ziet dat ze zelf vast voedsel kunnen nuttigen en aan de watervoorziening (zo'n tuitje of een bakje) kunnen eigenlijk.

glashelder

Legacy Member
JohnnyricoMC zei:
Van zodra ge ziet dat ze zelf vast voedsel kunnen nuttigen en aan de watervoorziening (zo'n tuitje of een bakje) kunnen eigenlijk.
Een rattenleventje bestaat uit meer dan zelfstandig kunnen eten en drinken... Van hun moeder/vader/kooigenootjes leren ze manieren, grenzen, spelen,... Bij fokkers verhuizen kleine ratjes rond de 5 à 6 weken, met een minimumgewicht van 75 gr (bij sommige fokkers 100 gr).

GaMe®

Legacy Member
Wow, lijkt wel of ze een kooi met velociraptors aan het vervoeren zijn.

[youtube]oO-WeqLgi0Q[/youtube]
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan