Archief - Je glimlach van vandaag - deel 29

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Myllan

Legacy Member
YaMo zei:
Ik denk dat Tesliem naar paling ruikt.


En ik denk gewoon dat jij een heel klein en onzeker jongetje bent die heel zijn leven lang gepest is geweest met een enrom klein piemeltje en die al die tekorten en complexen probeert te compenseren door stoere praatjes te verkopen op het internet.

Preske

Legacy Member
not2secure4u zei:
Was da in Halle?

Betwijfel het, aangezien onze cram in Merksem woont. Heb dat berichtje ook gezien en het zou gaan om iemand van halle zelf.

Elosopardo zei:
Weet niet waarom, maar ik moest opeens terug aan Geertgenot denken :p Das al weer 2 jaar geleden :o

https://www.beyondgaming.be/archive/off-topic.27/geertgenot.811262

Oh god, nu herinner ik mij da nog. da was zo grappig.

Tesliem zei:
Check post boven mij. De wanhoop en perverse fantasie van de man kent geen grenzen.:wtf:
Ik durf het filmpje niet te bekijken. Wil het ni weten.:sop:

En wat is het verschil met een levensechte dildo/vibrator? Een vrouw mag dus wel iets levensecht hebben om mee te neuken, maar een man moet het maar doen met een oude, korsterige sok?

Tuninboy

Legacy Member
Preske zei:
En wat is het verschil met een levensechte dildo/vibrator? Een vrouw mag dus wel iets levensecht hebben om mee te neuken, maar een man moet het maar doen met een oude, korsterige sok?

:wtf: ;/ dan waren mijn gedachten nog properder. :puke:

Ludwig Van

Legacy Member
Tesliem zei:
En ik denk gewoon dat jij een heel klein en onzeker jongetje bent die heel zijn leven lang gepest is geweest met een enrom klein piemeltje en die al die tekorten en complexen probeert te compenseren door stoere praatjes te verkopen op het internet.

Misschien is hij wel jaloers op uw pie... :unsure:

Myllan

Legacy Member
Preske zei:
En wat is het verschil met een levensechte dildo/vibrator? Een vrouw mag dus wel iets levensecht hebben om mee te neuken, maar een man moet het maar doen met een oude, korsterige sok?

Ik weet dat ik nu hoogstwaarschijnlijk een hele hoop kritiek over me heen ga krijgen maar ik vind het gebruik van een vibrator al even wanhopig als die namaak dinges van hierboven.
Voorts is een vibrator denk ik, het enige "hulpmiddel" voor een vrouw. Voor mannen gaat dat van levensechte poppen die stukken van mensen kosten, tot een namaakhoofd met een mond die het pijpen aangenamer zou moeten maken (:lol:) tot nu een levensecht achterwerk alleen zonder benen of rest van het lichaam (:s).

Ik weet eigenlijk niet zo goed wat je met oude, korsterige sok bedoelt maar ik denk eerlijk gezegd niet dat ik dat wil weten. Ik kan zoveel gruwel zo vroeg op de dag niet verdragen.:oink:

Preske

Legacy Member
Tesliem zei:
Voorts is een vibrator denk ik, het enige "hulpmiddel" voor een vrouw. Voor mannen gaat dat van levensechte poppen die stukken van mensen kosten

die bestaan voor vrouwen ook :unsure:

Xirtanneke

Legacy Member
Tesliem zei:
Ik weet dat ik nu hoogstwaarschijnlijk een hele hoop kritiek over me heen ga krijgen maar ik vind het gebruik van een vibrator al even wanhopig als die namaak dinges van hierboven.
Voorts is een vibrator denk ik, het enige "hulpmiddel" voor een vrouw. Voor mannen gaat dat van levensechte poppen die stukken van mensen kosten, tot een namaakhoofd met een mond die het pijpen aangenamer zou moeten maken (:lol:) tot nu een levensecht achterwerk alleen zonder benen of rest van het lichaam (:s).

Ik weet eigenlijk niet zo goed wat je met oude, korsterige sok bedoelt maar ik denk eerlijk gezegd niet dat ik dat wil weten. Ik kan zoveel gruwel zo vroeg op de dag niet verdragen.:oink:

Goh, er bestaan ook opblaasbare schapen etc... En een vibrator is echt niet het enige hulpmiddel voor een vrouw. Er bestaan ook zo'n vibratoestelletjes op batterijen waarvan ge de afstandsbediening aan iemand anders kunt geven, balletjes om in te brengen etc...

Die sok is overigens zijn zaadcel-massamoordsok. Ik hoef er hopelijk geen tekeningetje bij te maken. @preske: waren de Kleenex op???

Myllan

Legacy Member
Preske zei:
die bestaan voor vrouwen ook :unsure:

Serieus?
Ah ok, dat wist ik dus niet maar langs de andere kant, ik hoef niet alles te weten.:D
Heb ooit een docu gezien op tv en die ging over die levensechte poppen die men kom maken op bestelling. Dus mannen die teveel geld hebben konden zo hun droomvrouw laten namakken en daarop kunnen ze dan volledig losgaan. Whuahahaha...crazy shit.:D
Zo was er iemand die een Angelina Jolie look a like wou met nog grotere lippen voor een beter zuigeffect en een duizelingwekkende cup.

De dag dat bij mij de wanhoop genadeloos toeslaat bestel ik mezelf een Paul Walker of Vin Diesel.:ironic:

Myllan

Legacy Member
Xirtanneke zei:
Goh, er bestaan ook opblaasbare schapen etc... En een vibrator is echt niet het enige hulpmiddel voor een vrouw. Er bestaan ook zo'n vibratoestelletjes op batterijen waarvan ge de afstandsbediening aan iemand anders kunt geven, balletjes om in te brengen etc...

Meen je dat?:lol:
Ik heb het nut van die balletjes nooit begrepen. Doet dat dan geen pijn?
Die sok is overigens zijn zaadcel-massamoordsok. Ik hoef er hopelijk geen tekeningetje bij te maken. @preske: waren de Kleenex op???

Begrijp het nog steeds niet maar ik hoef eigenlijk ook geen tekening. Dank je voor het voorstel en de uitleg.

Preske

Legacy Member
Xirtanneke zei:
Die sok is overigens zijn zaadcel-massamoordsok. Ik hoef er hopelijk geen tekeningetje bij te maken. @preske: waren de Kleenex op???

Lol, nee :p

Uw kwakje in een sok deponeren en dan laten liggen is ronduit vies

Tesliem zei:
Serieus?
Ah ok, dat wist ik dus niet maar langs de andere kant, ik hoef niet alles te weten.:D
Heb ooit een docu gezien op tv en die ging over die levensechte poppen die men kom maken op bestelling. Dus mannen die teveel geld hebben konden zo hun droomvrouw laten namakken en daarop kunnen ze dan volledig losgaan. Whuahahaha...crazy shit.:D
Zo was er iemand die een Angelina Jolie look a like wou met nog grotere lippen voor een beter zuigeffect en een duizelingwekkende cup.

De dag dat bij mij de wanhoop genadeloos toeslaat bestel ik mezelf een Paul Walker of Vin Diesel.:ironic:

Ja, same. Met een of andere aziaat die er verschillende had, en ik dacht, ik ga dat eens opzoeken. Blijkbaar maken ze mannen ook, voor de veeleisende vrouw (en man). What has been seen...

Tesliem zei:
Meen je dat?:lol:
Ik heb het nut van die balletjes nooit begrepen. Doet dat dan geen pijn?

Begrijp het nog steeds niet maar ik hoef eigenlijk ook geen tekening. Dank je voor het voorstel en de uitleg.

Dat zijn geen tennisballen dat ge der in moet proppen hé. Ge hebt er in verschillende maten en vormen, maar echt groot zijn die niet.

YaMo

Legacy Member
Tesliem zei:
En ik denk gewoon dat jij een heel klein en onzeker jongetje bent die heel zijn leven lang gepest is geweest met een enrom klein piemeltje en die al die tekorten en complexen probeert te compenseren door stoere praatjes te verkopen op het internet.

En ik denk dat jij een eenzame gefrustreerde zeur bent die alleen maar aandacht krijgt op het internet.
En hij is trouwens perfect gemiddeld, oké? Ik heb het opgezocht! :tongue:

EternalSilence

Legacy Member
In de tuin gewerkt, veel struiken op correcte hoogte geknipt

Komt daar plotseling een kikker uitgesprongen :p, heb nu geen idee waar die naar toe is. Wss ergens in de tuin tussen de bloemen.

ryoudragon

Legacy Member
[YOUTUBE]Bate_tvVUpk[/YOUTUBE]

Flin, mijn held. De enige kerel die ooit in weigerde mee te zingen in een Disney film :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan