Archief - Je glimlach van vandaag - deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

128MB

Legacy Member
BuBbA zei:
Dat aanpassen heeft toch geen zin. Ik heb al 4 of 5 keer een correctie doorgestuurd naar TomTom omdat er hier in de buurt een rondpunt weggehaald is. Dat is nu gewoon een doorlopende weg geworden. Maar na zoveel updates is daar nog steeds niks aan veranderd.

Hier is al 5j een rondpunt volgens tomtom,en dat wordt ook maar niet aangepast :lol:

BlackOccult

Legacy Member
iamhollywood zei:
Heb ik ook al aan gedacht. Maar dan moet ge al vrij laat gaan, in het weekend is er teveel volk en op de sluitingsdag zijn de supermarkten open.
Maar het is natuurlijk wel een gigantische parking, plek genoeg :D
Idd, grote parking.
En bwa, dat valt goed mee hoor. Vanaf 19u - 20u staan daar niet veel auto's meer. :)

Lol, daarnet. Ik heb enkele uurtjes geslapen en ik moet blijkbaar in mijn slaap "ja" gezegd of geknikt hebben toen ons mama vroeg of ik naar beneden kwam om te eten. Vreemd genoeg herinner ik mij helemaal nie dat ze dat gevraagd heeft. :unsure:

Alex25

Legacy Member
Meisje van school waar ik smoorverliefd op ben zegt opeens goeiendag tegen mij en ik ken haar niet eens echt. :)

iamhollywood

Legacy Member
Sorryfreak zei:
Idd, grote parking.
En bwa, dat valt goed mee hoor. Vanaf 19u - 20u staan daar niet veel auto's meer. :)

Lol, daarnet. Ik heb enkele uurtjes geslapen en ik moet blijkbaar in mijn slaap "ja" gezegd of geknikt hebben toen ons mama vroeg of ik naar beneden kwam om te eten. Vreemd genoeg herinner ik mij helemaal nie dat ze dat gevraagd heeft. :unsure:

Ik ga waarschijnlijk morgenavond wat op het gouden kruispunt sjoeven :cool:

Ik durf ook zo'n stoten uitsteken als ik nog ni tegoei wakker :p
Vanmorgen moest ik er heel wat vroeger uit dan mijne vriend, hij lag mij wat uit te lachen vanuit zijn bed. Ik: 'och (zoekend naar de bijhorende vinger) f*ck you *steekt duim op*'. Heb ik al een ganse dag mogen aanhoren :sop:

Maar wanneer ik dan mag blijven liggen krijgt ge:
- schat ik ben door eh, tot vanavond.
- hmm slaapwel!


Alex25 zei:
Meisje van school waar ik smoorverliefd op ben zegt opeens goeiendag tegen mij en ik ken haar niet eens echt. :)

Ge kent ze ni maar het is u grote liefde!
Goe bezig :p

Dennoman

Legacy Member
Alex25 zei:
Meisje van school waar ik smoorverliefd op ben zegt opeens goeiendag tegen mij en ik ken haar niet eens echt. :)
Vraag of ze van anaal houdt.

Indien niet...




... pech :unsure:

FroFro

Legacy Member
net ontdekt da een van mijn kotgenotes ne SNES heeft staan op haar kamer, maar ze dacht da die ni werkte. Ik heb die aan de praat gekrege en we hebbe anderhalf uur Donkey Kong Country 1 & 2 gespeeld. Ik heb die op menne Wii maar op ne SNES zijn die nog 100000 keer leuker :love: Kga er ook ene kope denkek.

Alex25

Legacy Member
iamhollywood zei:
Ge kent ze ni maar het is u grote liefde!
Goe bezig :p


Het is zo '' de vriendin van van een vriendin'' en als ge ze zou zien zou ge ook spontaan verliefd worden :), en bij deze ken ik haar dus wel :D , en voor iemand het vraagt neen ik stuur geen foto.

paarsbloed

Legacy Member
Alex25 zei:
Het is zo '' de vriendin van van een vriendin'' en als ge ze zou zien zou ge ook spontaan verliefd worden :), en bij deze ken ik haar dus wel :D , en voor iemand het vraagt neen ik stuur geen foto.

25 staat voor je iq?

_DKsissor_

Legacy Member
FroFro zei:
net ontdekt da een van mijn kotgenotes ne SNES heeft staan op haar kamer, maar ze dacht da die ni werkte. Ik heb die aan de praat gekrege en we hebbe anderhalf uur Donkey Kong Country 1 & 2 gespeeld. Ik heb die op menne Wii maar op ne SNES zijn die nog 100000 keer leuker :love: Kga er ook ene kope denkek.
Wa een leuke nederlandse meisjes zitte daar bij u :love:

Stancke

Legacy Member
rammsein zei:
Wa een leuke nederlandse meisjes zitte daar bij u :love:

Hij is er vet mee, hij durft zelfs nog een foto trekken van ene terwijl hij er 742 meter van zit. Wussy.

FroFro

Legacy Member
Stancke zei:
Hij is er vet mee, hij durft zelfs nog een foto trekken van ene terwijl hij er 742 meter van zit. Wussy.

Da was laurens :p Ik heb gene camera. En ik ga tbh ook ni in een overvolle zaal ff ne foto van iemand nemen :D Stalking and such.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan