Archief - Je glimlach van vandaag - deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Nooby4Ever

Legacy Member
Ik heb de film death race gezien (waarvan de auto komt) moet zeggen lang geleden dak zo een goede film had gezien

FroFro

Legacy Member
Nooby4Ever zei:
Ik heb de film death race gezien (waarvan de auto komt) moet zeggen lang geleden dak zo een goede film had gezien

As I said;

Street credibility reaches ultimate low ;(





"zo een goede film". Komaan man, grow up. Really.

FroFro

Legacy Member
Hij is bad-ass, is wel nice gedaan, en veel lachen geblazen met idiote kutdialogen, maar als het ne langen tijd geleden is da ge zone goeie film hebt gezien scheelter iets serieus in uw bovenkamer.

Nooby4Ever

Legacy Member
FroFro zei:
Hij is bad-ass, is wel nice gedaan, en veel lachen geblazen met idiote kutdialogen, maar als het ne langen tijd geleden is da ge zone goeie film hebt gezien scheelter iets serieus in uw bovenkamer.

Ik kijk filmen puur voor plezier / eens goed te kunnen lachen, mij maakt het niet uit of hij goed gefilmd is enz... of de dialogen goed zijn ...

=> Ja je kan zeggen dat het kortzichtig is maar het valt gewoon te zien hoe j een film bekijkt (meestal als ik een film kijk game ik ondertussen ook nog om maar voorbeeld te geven)

FroFro

Legacy Member
Maar dan nog kan je toch ni zegge da die zo frigging GOED is? :D Er zijn genoeg hersenloze actiefilms die goed zijn, of dan tenminste films die kut zijn omda ze het willen, Death Race is gewoon een povere poging.

Savage

Legacy Member
Zo goe vond ik die toch ook ni. Ok, die griet is lekker, ok, Jason Statham is stoer en Ok, Ian McShane was uber in Deadwood. Maar hier samengesmeten is het eigelijk gene vette...

De scene met die truck was wel grappig.

Poplipo

Legacy Member
Naar beneden gekomen om op te zoeken wat 'to scare the horses' is, en kben op facebook beland :unsure: Tstaat nu in Pirate English :rofl:

n9ne

Legacy Member
pa heeft satelliet tv in orde gezet vandaag, kheb de heilige missie op mezelf genomen om heel die posten te doorzappen ^^ en zijn parental lock op de xxx channels heb ik maar 1x voor moeten raden :") is nog wel grappig om te zien

FroFro

Legacy Member
forn9 zei:
pa heeft satelliet tv in orde gezet vandaag, kheb de heilige missie op mezelf genomen om heel die posten te doorzappen ^^ en zijn parental lock op de xxx channels heb ik maar 1x voor moeten raden :") is nog wel grappig om te zien


Ik en Dennoman hebben vannacht over u gepraat :$

---------------- Now playing: Pain & Prodigy - Shut Your Mouth Remix

FroFro

Legacy Member
emma, iamhollywood, parnakra, guntherdw, blaxander en nog wat anderen kwamen er ook in voor. Our imagination is beyond limitations :unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan