Archief - Je glimlach van vandaag - deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Preske

Legacy Member
ik heb op youtube blijkbaar enkele kanalen gevonden met filmpkes voor mensen met een plaaster fetish

jonge meiskes met een (of meerdere) plaaster(s) in "lichte" kledij

:rofl:

laurensvd

Legacy Member
Mijn buurman (op kot) heeft een ferrarike aangeschaft. En wetende hoe dat die met zen auto's rijdt gaat dat nog leuke momenten opleveren :p

FroFro

Legacy Member
laurensvd zei:
Mijn buurman (op kot) heeft een ferrarike aangeschaft. En wetende hoe dat die met zen auto's rijdt gaat dat nog leuke momenten opleveren :p

welke? :o Ik kom binnekort nog es langs? (en we moeten es een testrit me de atom regele :D)

laurensvd

Legacy Member
K kon t niet zien, hij stond half achter een hoekske. Tis ofwel nen modena, ofwel nen F430. En die gast is super nors dus ik denk niet dat een testritje der in zit :(

FroFro

Legacy Member
ni me de ferrari e, maar me de atom?



En ne 360 ni kunne onderscheiden van ne 430..? :unsure: Heb gistere ne schone foto gezien van ne 360 spyder, eigelijk is die nog wel knap. Vond de 430 altijd zoveel bad-er, maar de 360-spyder is wel de perfecte miami-car :p

laurensvd

Legacy Member
FroFro zei:
ni me de ferrari e, maar me de atom?



En ne 360 ni kunne onderscheiden van ne 430..? :unsure: Heb gistere ne schone foto gezien van ne 360 spyder, eigelijk is die nog wel knap. Vond de 430 altijd zoveel bad-er, maar de 360-spyder is wel de perfecte miami-car :p

Hij stond achter den hoek zo'n 50 meter van de weg af e :p
En die atom gade nooit een testrit mee kunnen maken aangezien die nooit gereden wordt :p Staat daar om te verkopen voor ne klant.

FroFro

Legacy Member
3. Het ‘stressed-skin’ principe is… (één antwoord)
a) Het principe dat een dunne plaat door middel van een trekbelasting plastisch
vervormd kan worden en zo in bepaalde 2- of 3-dimensionale vorm is te brengen.
b) Het principe dat een constructie zo kan worden gemaakt dat alle massa- en
luchtkrachten gedragen worden door de huid (van vliegtuig of boot bijvoorbeeld).
c) Het principe dat de huid van mens (en dier) op de grote hoogte waarop gevlogen
wordt en de daarbijbehorende lagere luchtdruk, temperatuur en vochtigheid op een
onaangename spanning komt te staan. Reden waarom de drukcabine is
geïntroduceerd.
d) Het principe dat na een productieproces van huidpanelen, waarbij verhoogde
temperaturen noodzakelijk zijn (lassen of uitharden van lijm bijvoorbeeld), door het
gebruik van materialen met verschillende thermische uitzettingscoëfficiënten,
inwendige spanningen resteren.

Antwoord C, antwoord C! :rofl:

Wel kut, een vak int engels leren en dan nederlandse voorbeeldtentamens krijgen -,- Nederlands leest zoveel trager dan engels :p

[LRRP]

Legacy Member
Netlog :lol: :lol: :lol:

ik hoop voor u dat dit niet op de openbare weg was
indien dat wel zo is hoop ik dat je je tegen de eerstvolgende boom dood zal rijden...
mvg


ge moest tegen nen boom knallen ofwel u rijbewijs voor gans u leven afpakken

tis te hopen da ge mee u smoel ergens op vliegt

Ik hoop daje geflitst zijt, of ooit eens tegen een boom knalt.


...

Crashtestdummy

Legacy Member
tlief van ne maat zijn broer heeft mijn haar gestijld en tis nu lekker zacht en tzieter goe uit :cool:

voor ge er ook maar zelfs aan denkt van te zeggen strandjanet, zegget nie eh, twas mijn eigen wil nie, ze dwong mij :unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan