laurensvd
Legacy Member
FroFro zei:das echt een van de dingen dak verleerd benik eet smiddags ook geen croque monsieurs meer maar tosti's
![]()
tosti's

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
FroFro zei:das echt een van de dingen dak verleerd benik eet smiddags ook geen croque monsieurs meer maar tosti's
![]()

FroFro zei:das echt een van de dingen dak verleerd benik eet smiddags ook geen croque monsieurs meer maar tosti's
![]()
Selderijstok zei:en kroket uit de muur ?
maar kben meer voor de frikandelle
kheb er just nog 2 op 
Deleted Post
--------------------------------------------------------------------------------
A forum moderator deleted a post of you (in thread: Windmolen maken) with following reason:
Als ik zie dat frofro of sweetemmarose posten, weet ik al op voorhand dat het delete werk wordt... >_>
WE NOTORIOUS!Stancke zei:Nog altijd weekend tot woensdag![]()
FroFro zei:seriously? Da is het enige vak int zesde dak echt lastig vond en ook het enige waar ik meer heb geleerd dan enkel de dag voor het tentamen![]()
Groot verschil is dat ik nu een boek heb waar het tenminste wat deftig in uitgelegd wordt.DesertWolf zei:Ik heb nu terug chemie, achteraf gezien is dat wel een simpel vak ze..Groot verschil is dat ik nu een boek heb waar het tenminste wat deftig in uitgelegd wordt.
Ik voelde me redelijk useless dak indertijd alle 200 pagina's had geleze, terwijl stiekem enkel de vakskes opt einde van de chapters nodig waren ;x En de prentjes of course, want da zou ze vrage ze!KiPpIe zei:Moogt ge nu eigenlijk 2 keer Erasmus doen of ni?

SweetEmmaRose zei:

)Clepto zei:80% op de final van het Cisco examen! Jahoee!!
Clepto zei:80% op de final van het Cisco examen! Jahoee!!
GuntherDW zei:ik ga me moeten inhouden
(+het examen java dat goed ging vandaag)
Clepto zei:80% op de final van het Cisco examen! Jahoee!!

50 is voldoende, maar ge moet 80 halen in totaal over alle cursussen heen om uw diploma om te mogen zetten naar een officieel Cisco-exemplaar.SweetEmmaRose zei:moet ge ni juist 80% halen om erdoor te zijn?
Dat zegt eigenlijk meer over uw geluk dan over uw kennis.Clepto zei:80% op de final van het Cisco examen! Jahoee!!

