Archief - Je glimlach van vandaag - deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

zarathustra

Legacy Member
hoofdschooier zei:
versta me niet verkeerd maar ik heb een hekel aan alle gevogelte, lelijke en rare beesten :D

ik ga vooral voor kleine en schattige beestjes

't is ni vo mij, 't is voor mijn eenzaamheid:unsure:

en *wat* gaat gij juist doen met die beestjes :unsure:

>_>

paarsbloed

Legacy Member
Selderijstok zei:
Just naar den aldi geweest met mijne maat, 2 volle karren en we zagen het nie zitten om alles uit te laden in den auto, dan maar de 2 karren in de camionette gedropt :D Sebiet als ik na stad ga ze terug gaan afzetten :p

:rofl:

MiniJeffrey

Legacy Member
Selderijstok zei:
Just naar den aldi geweest met mijne maat, 2 volle karren en we zagen het nie zitten om alles uit te laden in den auto, dan maar de 2 karren in de camionette gedropt :D Sebiet als ik na stad ga ze terug gaan afzetten :p

:rofl::rofl::rofl:

fuck man :D

Bosvos

Legacy Member
zarathustra zei:
en *wat* gaat gij juist doen met die beestjes :unsure:

>_>

awel foto's pakken hé, schattige beestjes op foto, da pakt beter bij de vrouwkes ;) toch beter dan ne schele gier met nog een stuk endeldarm tussen zijn ogen :unsure:

gizmo666

Legacy Member
Today, I finally convinced my husband of 8 years to partake in a threesome with a guy that works with me and for which I have developed feelings. Everything was going well until in the heat of the moment my husband started performing oral sex on my colleague. I can't face either of them now. FML


:rofl:

h0pje

Legacy Member
Daarjuist het knapste meisje OOIT gezien in de Aldi van Ledeberg.

Moest je dit lezen, meisje-voor-mij-aan-de-kassa-van-den-aldi-die-daarna-nog-eens-naar-de-renmans-ging-en-hopelijk-gamed, jij kan mij krijgen! :love:

MiniJeffrey

Legacy Member
h0pje zei:
Daarjuist het knapste meisje OOIT gezien in de Aldi van Ledeberg.

Moest je dit lezen, meisje-voor-mij-aan-de-kassa-van-den-aldi-die-daarna-nog-eens-naar-de-renmans-ging-en-hopelijk-gamed, jij kan mij krijgen! :love:

aaaaaw hoe lief <3

_DKsissor_

Legacy Member
h0pje zei:
Daarjuist het knapste meisje OOIT gezien in de Aldi van Ledeberg.

Moest je dit lezen, meisje-voor-mij-aan-de-kassa-van-den-aldi-die-daarna-nog-eens-naar-de-renmans-ging-en-hopelijk-gamed, jij kan mij krijgen! :love:
been there :(

iamhollywood

Legacy Member
hoofdschooier zei:
morgen wrs Planckendael (ipv zondag) en hopelijk is er niet te veel volk. Lekker wa fotookes trekken, eentje drinken... lekker relax :)

Ik heb morgen galadiner & galabal in de zoo van Antwerpen, met zo'n weer wordt da een knalfeestje :woohoo:

Vordesh

Legacy Member
Bekanst al die marrokanen op ons werk kunnen zo supergoed een politiesirene nadoen :')
(en vraagt me ni wrm da ze daar zo rondlopen :p)

Oh en tgoe weer me de bijhorende schoon vrouwen op een terras = :)

Dennoman

Legacy Member
Today, my mom told my boyfriend all about how she had to be a parent volunteer when I was in kindergarten. Apparently I used to masturbate in class by rubbing myself against the edges of chairs and tables. The teacher thought it would be best if my mom was there to make me stop. FML

:lol:

djbramz

Legacy Member
Rickrolled door m'n ipod, of wat er kan gebeuren als je bij The Looks (Roxette) op Genius tapt.

Dennoman

Legacy Member
Today, my child says "Mommy. Sometimes my peepee goes up like a stick." I say "Well, honey, that's normal and ok." Then I ask when it does that. And he says "Well, sometimes when watching Scooby Doo and Shaggy comes out dressed in lady clothes..." FML

:rofl:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan