Dennoman
Legacy Member
hoofdschooier zei:'t is ni vo mij, 't is voor mijn eenzaamheid![]()

-luchtbellen broebelen omhoog-
"IK GA ALLE VROUWEN NOG 1 KANS GEVEN!!!"
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hoofdschooier zei:'t is ni vo mij, 't is voor mijn eenzaamheid![]()

hoofdschooier zei:versta me niet verkeerd maar ik heb een hekel aan alle gevogelte, lelijke en rare beesten
ik ga vooral voor kleine en schattige beestjes
't is ni vo mij, 't is voor mijn eenzaamheid![]()

Selderijstok zei:Just naar den aldi geweest met mijne maat, 2 volle karren en we zagen het nie zitten om alles uit te laden in den auto, dan maar de 2 karren in de camionette gedroptSebiet als ik na stad ga ze terug gaan afzetten
![]()

Selderijstok zei:Just naar den aldi geweest met mijne maat, 2 volle karren en we zagen het nie zitten om alles uit te laden in den auto, dan maar de 2 karren in de camionette gedroptSebiet als ik na stad ga ze terug gaan afzetten
![]()




zarathustra zei:en *wat* gaat gij juist doen met die beestjes
>_>
toch beter dan ne schele gier met nog een stuk endeldarm tussen zijn ogen 

h0pje zei:Daarjuist het knapste meisje OOIT gezien in de Aldi van Ledeberg.
Moest je dit lezen, meisje-voor-mij-aan-de-kassa-van-den-aldi-die-daarna-nog-eens-naar-de-renmans-ging-en-hopelijk-gamed, jij kan mij krijgen!![]()
been thereh0pje zei:Daarjuist het knapste meisje OOIT gezien in de Aldi van Ledeberg.
Moest je dit lezen, meisje-voor-mij-aan-de-kassa-van-den-aldi-die-daarna-nog-eens-naar-de-renmans-ging-en-hopelijk-gamed, jij kan mij krijgen!![]()

hoofdschooier zei:morgen wrs Planckendael (ipv zondag) en hopelijk is er niet te veel volk. Lekker wa fotookes trekken, eentje drinken... lekker relax![]()

128MB zei:



Sorryfreak zei:Dagje gaan shoppen in Antwerpen. ^^
