Dobbelsteen
Legacy Member
bloodoo zei:wowowwow, krijg je in sommige threads dan -posts ofzo ?
Nee, maar deze giganten-threads deleten ze bij 5000+ posts. En hierdoor gaat je postcount dus ook naar beneden als je erin gepost hebt.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
bloodoo zei:wowowwow, krijg je in sommige threads dan -posts ofzo ?
firewulf1 zei:te zalig
http://www.dailymotion.com/swf/g0eGDofdqaRSpkCKJ
vorige week een rijbewijs gevonde en binnegedaan bij de flikke. Kon da toch ni late ligge zeker![]()
GaMe® zei:
Carrion zei:eerder als van een petekind![]()
kil911ler zei:Mja, met het blauw forum vroeger moesten ze plots massas topics deleten omdat het te traag ging, zonder da ging ik prolly aan 15k ofzo zitte ^^
Ma hoe men nu nog aan zoveel kan geraken, god knows![]()
h0pje zei:Vroeger kon je toch je eigen postcount niet zien? Ofja, stond toch niet onder je avatar als ik het mij nog goed herinner?