Archief - Je glimlach van vandaag - deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Kr|stof

Legacy Member
Careless zei:
Je bent toch in Mystery Castle geweest mag ik hopen? Tesamen met Black Mamba toch wel mijn twee favoriete attracties van Phantasialand.

Ik vind dat ze zoveel meer met Mystery Castle konden doen, die strepen kerstverlichting bovenaan die moeten doorgaan als bliksem vond ik wat teleurstellend.
De rit op zich en zo een gigantische open toren is wel zalig :)

Karre

Legacy Member
Kr|stof zei:
Ik vind dat ze zoveel meer met Mystery Castle konden doen, die strepen kerstverlichting bovenaan die moeten doorgaan als bliksem vond ik wat teleurstellend.
De rit op zich en zo een gigantische open toren is wel zalig :)

De operator die we hadden voor Mystery Castle was echt zalig. Die deed de lichten uit en begon dan met ons te lachen en dat hij ons elk moment kon lanceren. En net wanneer je het dan niet verwachte lanceert hij u dan toch wel zeker. Zo moet dat bij lancerende attracties, er een beetje de spanning in houden in plaats van af te tellen en echt bij 0 u af te schieten.

Velcro

Legacy Member
Hmm:)
kheb vandaag es zitten rondneuzen in de kasten hier thuis, en wat vond ik?
Nen horloge van men pa van Tommy hilfiger, maar man, echt schoon.:drool:
Papa is wel 4 jaar geleden gestorven, toen ik 12 was.
Zou ik het durven vragen aan men ma om die horloge te hebben:unsure:

freakykiller

Legacy Member
Kzou nog efkes wachten, als 16 jarige verliest ge rap dingen (ik zelf toch :p) daarom dat ik zelf geen horloges ofzo'n dingen draag

Velcro

Legacy Member
freakykiller zei:
Kzou nog efkes wachten, als 16 jarige verliest ge rap dingen (ik zelf toch :p) daarom dat ik zelf geen horloges ofzo'n dingen draag

Ik heb nog NOOIT iets verloren:eek:

freakykiller

Legacy Member
Er is altijd een eerste keer en tja ik (zelf ben ook rond die leeftijd) zou het imo niet echt passen vinden. Misschien als ik ooit volwassen ben, maarja dat is uw keuze natuurlijk, als die past bij uw stijl enzo, Why not

freakykiller

Legacy Member
kil911ler zei:
Als ge de bio-batttery vindt en ge steekt da in die muziekplaatdinges, begint ie boenke boenke muziek te draai en da kuiken begint daarop te hakke op bollen :')

Tha die had ik nog niet gevonden, wel de tools :p Kluchtig om te zien

SweetEmmaRose

Legacy Member
Math'ke zei:
YouTube - Gay Marriage- Is It Right?

Echt waar hé, die kerel is niet normaal voor zijne leeftijd, doe echt eens de moeite om het hele filmpje te beluisteren. Volgens mij wordt hij de nieuwe anti christ :D

Sigh amerika. Wat een argument: it's wrong because god says its wrong!
:')

Het ergste is ni eens hoe die denke, maar da ge daar ni mee kunt discussiere omda die zo zeker van hun stuk zijn. Degoutant.

eXtreme

Legacy Member
Math'ke zei:
YouTube - Gay Marriage- Is It Right?

Echt waar hé, die kerel is niet normaal voor zijne leeftijd, doe echt eens de moeite om het hele filmpje te beluisteren. Volgens mij wordt hij de nieuwe anti christ :D




Haha.. Iemand link naar da YouTube filmpke waar een meiske (één die er nie slecht uitziet) op haar bed ligt en zo over haren dag begint te vertellen (terwijl ze aan 't tekenen is ofzo)??

Da's zowa 't zelfde genre als da filmpke; GIERE :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan