DuffyT
Legacy Member
GenesisX zei:
Ik ook nie
"Wat een mooi ding!" kaboom
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
GenesisX zei:
"Wat een mooi ding!" kaboom
128MB zei:

128MB zei:
GenesisX zei:

OOelmatadorOO zei:
MiniJeffrey zei:



DuffyT zei:Kbegrijp dat sommige mensen dat grappig vinden maar ik voel alleen schaamte in hun plaats, mijn type humor nie zeker![]()

OOelmatadorOO zei:

OOelmatadorOO zei:

blend with the crowdOOelmatadorOO zei:

Zo vindt ge er heel veel van hollandersMath'ke zei:http://www.youtube.com/watch?v=2nBEMsKo_UM&feature=relatedYouTube - 12,5KG KAS suiker Rookbom 2007-2008
Dit is toch fucking gestoord ze dudes![]()
vrij grappig wel, die brandweerwagen die rond de hoek komt, 5 seconden na ze het hebben aangestoken 