Archief - Je glimlach van vandaag - deel 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

paarsbloed

Legacy Member
Arifiene zei:
Whut?
Bestaat daar ne link van?
Zoja, link me damnit!

Kheb die ooit is op msn gesproken, en daar stond ook iets van te lezen op haar foto-site.

14/07/2009 16:58:26 jenss. Isj (L)Nikki <3 ^^ | kut msn lijst :( ga nog wat aandacht zoeken, babykiller
14/07/2009 16:58:32 Isj (L)Nikki <3 ^^ | kut msn lijst :( jenss. omg
14/07/2009 16:58:36 Isj (L)Nikki <3 ^^ | kut msn lijst :( jenss. word eens volwassen
14/07/2009 16:58:42 Isj (L)Nikki <3 ^^ | kut msn lijst :( jenss. kheb da ding vermoord ja
14/07/2009 16:58:45 Isj (L)Nikki <3 ^^ | kut msn lijst :( jenss. so fucking what
14/07/2009 16:58:57 Isj (L)Nikki <3 ^^ | kut msn lijst :( jenss. tzat in mijne weg


Een msngesprek met haar is btw echt de moeite, ik zie mijn vriendin niet graag want wij wonen op 17- en 18- jarige leeftijd nog niet samen. Niet iedereen stopt op zijn 17 met studeren hé.

^MystiQ

Legacy Member
dunno zei:
Verantwoordelijke minister mag eens gaan denken aan ontslag. Dit gaat erover, kent men geen eergevoel meer?

Het zou al den eerste keer niet zijn dat hij ontslag neemt als minister van justitie door de vele blunders.

Savage

Legacy Member
paarsbloed zei:
Een msngesprek met haar is btw echt de moeite, ik zie mijn vriendin niet graag want wij wonen op 17- en 18- jarige leeftijd nog niet samen. Niet iedereen stopt op zijn 17 met studeren hé.

Ik begrijp echt niet waarom ge zoiets op msn wilt hebben? Me dunkt dat ge die zelf zijt gaan vragen ... Er is toch geen enkel mogelijk boeiend moment met zoiets te beleven?

Dat soort is dommer dan de straat. Verlaag u dan ook ni tot dat niveau.

Math'ke zei:
Het zou al den eerste keer niet zijn dat hij ontslag neemt als minister van justitie door de vele blunders.

Idd, wie verkiest die mens toch? Zelfde als opnieuw Freya als minister verkiezen. Zij heeft bewezen dat ze het niet kan ...

Pilatus

Legacy Member
dunno zei:
Verantwoordelijke minister mag eens gaan denken aan ontslag. Dit gaat erover, kent men geen eergevoel meer?

wat verwacht gij eigenlijk? dat hij daar zelf met een paar guns gaat staan om die gangsters tegen te houden?

paarsbloed

Legacy Member
Savage zei:
Ik begrijp echt niet waarom ge zoiets op msn wilt hebben? Me dunkt dat ge die zelf zijt gaan vragen ... Er is toch geen enkel mogelijk boeiend moment met zoiets te beleven?

Dat soort is dommer dan de straat. Verlaag u dan ook ni tot dat niveau.

Ik heb die ni toegevoegd ze. Khad daar is iets tegen gezegd dat haar ni aanstond, waardoor ze mij had toegevoegd op msn. Mijn msn staat naast mijn nick, iedereen kan mij toevoegen dus. En tuurlijk da ik da accept, is zien wat dat monster te zeggen had hé.

PinkyNTheBrain

Legacy Member
paarsbloed zei:
Ik heb die ni toegevoegd ze. Khad daar is iets tegen gezegd dat haar ni aanstond, waardoor ze mij had toegevoegd op msn. Mijn msn staat naast mijn nick, iedereen kan mij toevoegen dus. En tuurlijk da ik da accept, is zien wat dat monster te zeggen had hé.

but why :confused:

Karre

Legacy Member
Savage zei:
Ik begrijp echt niet waarom ge zoiets op msn wilt hebben? Me dunkt dat ge die zelf zijt gaan vragen ... Er is toch geen enkel mogelijk boeiend moment met zoiets te beleven?

Dat soort is dommer dan de straat. Verlaag u dan ook ni tot dat niveau.

Zij voegt je gewoon toe. Zo heeft zij mij gewoon toegevoegd op MSN. Ik zou echt niet weten waarom zij mij wou toevoegen maar soit. Nadat ik natuurlijk door had dat het Isj was heb ik haar direct verwijderd.

TiZon

Legacy Member
dunno zei:
Verantwoordelijke minister mag eens gaan denken aan ontslag. Dit gaat erover, kent men geen eergevoel meer?

Ja, want een ontslag zal zeker alle problemen oplossen :unsure:

^MystiQ

Legacy Member
Careless zei:
Zij voegt je gewoon toe. Zo heeft zij mij gewoon toegevoegd op MSN. Ik zou echt niet weten waarom zij mij wou toevoegen maar soit. Nadat ik natuurlijk door had dat het Isj was heb ik haar direct verwijderd.

Dat is natuurlijk wel het gemakkelijke excuus hé, zeggen dat zij u toegevoegd heeft. Het is geen steek naar u toe maar als je weet dat er hier ongelooflijk veel mannen zitten die maar al te graag isj met aar dikke prammen ne keer goe willen n**ken klinkt dat wel ongeloofwaardig als iedereen hier begint te vertellen dat zij jullie toegevoegd heeft.

Uiteraard, no offense é ;)

Karre

Legacy Member
Math'ke zei:
Dat is natuurlijk wel het gemakkelijke excuus hé, zeggen dat zij u toegevoegd heeft. Het is geen steek naar u toe maar als je weet dat er hier ongelooflijk veel mannen zitten die maar al te graag isj met aar dikke prammen ne keer goe willen n**ken klinkt dat wel ongeloofwaardig als iedereen hier begint te vertellen dat zij jullie toegevoegd heeft.

Uiteraard, no offense é ;)

Als je dat over mij zou denken heb je toch redelijk wat posts van me gemist.

^MystiQ

Legacy Member
Ik zeg nog dat het geen steek naar u toe is maar in het algemeen, want ze hebben hier allemaal isj staan op msn maar als puntje bij paaltje komt is het zij die jullie toegevoegd heeft. Dat vind ik vrij moeilijk te geloven :p

paarsbloed

Legacy Member
Math'ke zei:
Dat is natuurlijk wel het gemakkelijke excuus hé, zeggen dat zij u toegevoegd heeft. Het is geen steek naar u toe maar als je weet dat er hier ongelooflijk veel mannen zitten die maar al te graag isj met aar dikke prammen ne keer goe willen n**ken klinkt dat wel ongeloofwaardig als iedereen hier begint te vertellen dat zij jullie toegevoegd heeft.

Uiteraard, no offense é ;)

Raaaight. Ik zit al meer dan een half jaar met een vriendin, wiens melkfabrieken 10 x lekkerder zijn, met het gezicht waar isj maar van kan dromen, en met een maatschappelijke status, waar noch zij, noch haar vriendje in geen 10 jaar aan komt.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan