Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
SharkyXTS zei:
Arifiene zei:Whut?
Bestaat daar ne link van?
Zoja, link me damnit!
ga nog wat aandacht zoeken, babykiller
jenss. omg
jenss. word eens volwassen
jenss. kheb da ding vermoord ja
jenss. so fucking what
jenss. tzat in mijne wegArifiene zei:Whut?
Bestaat daar ne link van?
Zoja, link me damnit!
Stancke zei:²²²²²²²²²²²²nd
Ook linkje naar de verlovingspost!
dunno zei:Verantwoordelijke minister mag eens gaan denken aan ontslag. Dit gaat erover, kent men geen eergevoel meer?
paarsbloed zei:Een msngesprek met haar is btw echt de moeite, ik zie mijn vriendin niet graag want wij wonen op 17- en 18- jarige leeftijd nog niet samen. Niet iedereen stopt op zijn 17 met studeren hé.
Math'ke zei:Het zou al den eerste keer niet zijn dat hij ontslag neemt als minister van justitie door de vele blunders.
dunno zei:Verantwoordelijke minister mag eens gaan denken aan ontslag. Dit gaat erover, kent men geen eergevoel meer?
Savage zei:Ik begrijp echt niet waarom ge zoiets op msn wilt hebben? Me dunkt dat ge die zelf zijt gaan vragen ... Er is toch geen enkel mogelijk boeiend moment met zoiets te beleven?
Dat soort is dommer dan de straat. Verlaag u dan ook ni tot dat niveau.
paarsbloed zei:Ik heb die ni toegevoegd ze. Khad daar is iets tegen gezegd dat haar ni aanstond, waardoor ze mij had toegevoegd op msn. Mijn msn staat naast mijn nick, iedereen kan mij toevoegen dus. En tuurlijk da ik da accept, is zien wat dat monster te zeggen had hé.

Savage zei:Ik begrijp echt niet waarom ge zoiets op msn wilt hebben? Me dunkt dat ge die zelf zijt gaan vragen ... Er is toch geen enkel mogelijk boeiend moment met zoiets te beleven?
Dat soort is dommer dan de straat. Verlaag u dan ook ni tot dat niveau.
dunno zei:Verantwoordelijke minister mag eens gaan denken aan ontslag. Dit gaat erover, kent men geen eergevoel meer?

Careless zei:Zij voegt je gewoon toe. Zo heeft zij mij gewoon toegevoegd op MSN. Ik zou echt niet weten waarom zij mij wou toevoegen maar soit. Nadat ik natuurlijk door had dat het Isj was heb ik haar direct verwijderd.

Math'ke zei:Dat is natuurlijk wel het gemakkelijke excuus hé, zeggen dat zij u toegevoegd heeft. Het is geen steek naar u toe maar als je weet dat er hier ongelooflijk veel mannen zitten die maar al te graag isj met aar dikke prammen ne keer goe willen n**ken klinkt dat wel ongeloofwaardig als iedereen hier begint te vertellen dat zij jullie toegevoegd heeft.
Uiteraard, no offense é![]()
Math'ke zei:Dat is natuurlijk wel het gemakkelijke excuus hé, zeggen dat zij u toegevoegd heeft. Het is geen steek naar u toe maar als je weet dat er hier ongelooflijk veel mannen zitten die maar al te graag isj met aar dikke prammen ne keer goe willen n**ken klinkt dat wel ongeloofwaardig als iedereen hier begint te vertellen dat zij jullie toegevoegd heeft.
Uiteraard, no offense é![]()