Archief - Je glimlach van vandaag - deel 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

GuntherDW

Legacy Member
Mijn ultieme glimlach van de dag:

Ik dacht dat ik al een paar dagen door m'n reeks koetjesrepen was maar ik open vandaag de koelkast en wat zie ik daar zo verstopt liggen. Jawel :love:!

Bubba

Legacy Member
Zelfs al stop je ze in een 5* hotel, ze gaan nog altijd willen ontsnappen. :p

pie-jie

Legacy Member
mooi uitrustreisje van 2 weken achter de rug! En toch nog zeer veel schone dingen gezien ook ^^

paarsbloed

Legacy Member
De live cd van coldplay dat je gratis op hun site kan downen. En download gaat snel, was in 35 seconden binnen.
Fantastisch :)

^MystiQ

Legacy Member
Stabby zei:
Ik verschiet er al lang niet meer van.

Ik heb vorige week nog een artikel gelezen in de krant over de staat van de gevangenissen, dat het logisch is dat ze willen ontsnappen. Ik bedoel wtf? Moeten we ze soms in hotels stoppen dat ze nooit meer wegwillen?

Zeg gvd, ze krijgen nogal een beetje allures onze Belgische gevangenen. Het wordt dringend tijd dat de niet Belgen in hun eigen land hun straf gaan uitzitten. We zullen eens zien hoe lang het zal duren voor dat ze staan te schreeuwen om in het Belgisch gevang te vliegen. Da maakt mij nu keer echt kwaad hé. Waar gaan we feitelijk naartoe zeg, straks wordt misdaad gewoonweg niet meer bestraft want hey, de gevangenen willen niet in het gevang zitten. Dan moesten ze maar twee keer nagedacht hebben voor iets verkeerd uit te steken hé :crazy:

Sightblinder

Legacy Member
"Marco heeft zelfs gezegd dat hij altijd het griepmedicijn Tamiflu bij zich heeft voor mocht het nodig zijn."

:sop:

http://www.hln.be/hln/nl/1901/reisn...innenkort-boven-de-files-in-een-Jetpack.dhtml

vliegende auto's en derivaten gaan echt nooit commercieel lukken...

- ipv files op de grond -> files in de lucht, maar dan met 50 rijvakken op elkaar gestapeld
- ipv auto-ongeluk op de snelweg -> crash in de lucht + duizenden kilo's verwrongen metaal en enkele pechvogels die ettelijke 100m naar beneden crashen -> niemand gaat durven + onmenselijke autoverzekering
- af en toe paar dronkaards die recht in flatgebouwen vliegen

etc etc...

waffel

Legacy Member
Die forumbot?

Deleted Post
A forum moderator deleted a post of you (in thread: TK PS3 + GAMES) with following reason:

Doet niets terzake.


Die thread is van MAART?! :') Het doet idd niets terzake dan.

_DKsissor_

Legacy Member
waffelaar zei:
Die forumbot?

Deleted Post
A forum moderator deleted a post of you (in thread: TK PS3 + GAMES) with following reason:

Doet niets terzake.


Die thread is van MAART?! :') Het doet idd niets terzake dan.
Ze moeten zich toch nuttig kunnen voelen :p

Arifiene

Legacy Member
BuBbA zei:
Ik geef eerlijk toe dat ik die Isj wel eens wil palen, en ik heb ze NIET op MSN. :sad:
Ja n/o ma als ge al naar de hoeren gaat is da idd niet zo'n grote stap.
Drien zei:
Dit was geen winkel maar gewoon op de markt. En dat was dus echt hetzelfde merk enz en de prijs van €120 hing ook nog op het kaartje. Ik vermoed dat die dat van een (failliete) winkel opgekocht hebben ofzo. Ik zou anders niet weten hoe die dat anders zo goedkoop kunnen verkopen..
Van een vrachtwagen gevallen zeker.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan