Archief - Je glimlach van vandaag - deel 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Audiosleef

Legacy Member
The Plumber That Can't en Tyrone's Dog Babysitting Service op die Emails from an Asshole site zijn ook wel zalig hoewel ze niet bij de top rated staan :D

Fir3wulf

Legacy Member
eindelijk al mijn muziek gesorteerd via genre :)
bijna heel de dag mee bezig geweest.

en heb eindelijk mijn 6 boxen terug werkend op de pc met het gewenste effect :)

Dennoman

Legacy Member
Mijn vader die de buurvrouw eens serieus op haar nummer heeft gezet :')

Basically is dat een bazige ouwe heks van 90 jaar die hare vent echt diep ongelukkig heeft gemaakt. Dieje hield haar zo nog een beetje in toom, maar sinds hij 2 jaar geleden gestorven is, komt dat mens haar bazig en rot karakter terug vollen bak naar boven.

Haar laatste nieuwe obsessie zijn de bladeren van onze haag die in haar "hofke" waaien (als ge het zo kunt noemen, er staat namelijk 1 potplant voor haar huis en voor de rest zijn er klinkers gelegd). Nu, onze haag sta op 35 cm van haar grondgebied. Eigenlijk is dat niet helemaal volgens de voorschriften, want een haag moet blijkbaar op 50 cm van de grens tussen twee gronden staan. Zij wilt dus van die haag af en ze zegt tegen mijn vader: "ja jong, die haag, da ga zo toch niet lukken ze. Naar 't schijnt zou die 15 cm verder moeten staan en die blaren..."

Na een paar minuten heeft onze pa door dat ze wilt dat we onze haag uitdoen. Hij geeft haar als antwoord dat wij dat gaan laten opmeten, indien nodig onze haag 15 cm naar onze kant laten verplaatsen, maar dat zij dan wel moet stoppen met takjes en bladeren afsnoeien als die niet over de grens van haar grondgebied hangen. Als ze weer tot aan de stam gaat snoeien (zoals ze nu doet en dus eigenlijk op ons grondgebied bezig is), gaat er miserie van komen.

Zou ge op uw 90 jaar ni wa van uw ouwe dag genieten in plaats van te zagen? Ouw kneet gvd. En natuurlijk zegt haar familie niks, want die tellen de dagen af tot er gras op haren buik groeit voor de erfenis. Stelletje tuig ook ze, maar goe, dat zijn onze zaken niet :)

Nice game neighbour, no rematch.

Dennoman

Legacy Member
hoofdschooier zei:
mijne dag was gemaakt gisteren, overdag 2 DVD's van hem opgezet en 's avonds toevallig nog gezien op Canvas:D

Feckin' eejits:rofl:
A lot of people don't know Wayne Rooney is Irish. First of all his name's Rooney and other than that: look at the feckin' head on him :rofl:

TheFuckingDutchman

Legacy Member
Eerste vrije val sprong! :D

En natuurlijk ingewijd met een emmer water over me heen :p

Ik zal goed kunnen slapen vannacht :woohoo: (En morgen weer vroeg m'n bed uit voor meer :D)


Oh en Parachutespringen = beste high ever...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan