Net weer gelachen met de buurvrouw. We hebben hier al jaren een halve burenruzie. Ik kwam terug van de bank toen één van hun 533 katten door hun muurtje (met gaten) sprong voor mijn auto. Ik parkeer mij dus thuis en wandel even terug om eens te kijken, stond die buurvrouw toch ni buiten zeker.
Natuurlijk had die alles gezien en die begint daar te roepen. Ik stelde nog voor van even een schup te gaan halen zodat ze ni op de weg lag, maar ze was aant schelden dus kheb maar gezegd dak weg was. Begon ze met de politie te dreigen. Ik wandel verder, 15 minuten later staat er hier ne combi voor de deur. "Ja meneer, kunt u eens meekomen".
Ik dus mee, stellen ze mij 2 vragen:
"Meneer, hebt u deze kat overreden?"
"Ja, ongeveer 20 minuten geleden"
"Opzettelijk?"
"Nee, die kat liep voor mijnen auto"
"Ok, dat was alles"
Ik wandel terug naar huis, hoor ik de buurvrouw vollenbak schelden op die agenten en dat ze naar de commisaris ging bellen en wat nog allemaal. Ik hoop echt dat ze haar nog een boete hebben gegeven wegens smaad ofzo.
Nu maar hopen dat ze weer niet begint met bierflesjes enzo over de wal te gooien.