Archief - Je glimlach van vandaag - deel 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Bubba

Legacy Member
Net weer gelachen met de buurvrouw. We hebben hier al jaren een halve burenruzie. Ik kwam terug van de bank toen één van hun 533 katten door hun muurtje (met gaten) sprong voor mijn auto. Ik parkeer mij dus thuis en wandel even terug om eens te kijken, stond die buurvrouw toch ni buiten zeker. :p

Natuurlijk had die alles gezien en die begint daar te roepen. Ik stelde nog voor van even een schup te gaan halen zodat ze ni op de weg lag, maar ze was aant schelden dus kheb maar gezegd dak weg was. Begon ze met de politie te dreigen. Ik wandel verder, 15 minuten later staat er hier ne combi voor de deur. "Ja meneer, kunt u eens meekomen".

Ik dus mee, stellen ze mij 2 vragen:

"Meneer, hebt u deze kat overreden?"
"Ja, ongeveer 20 minuten geleden"
"Opzettelijk?"
"Nee, die kat liep voor mijnen auto"
"Ok, dat was alles"

Ik wandel terug naar huis, hoor ik de buurvrouw vollenbak schelden op die agenten en dat ze naar de commisaris ging bellen en wat nog allemaal. Ik hoop echt dat ze haar nog een boete hebben gegeven wegens smaad ofzo. :D

Nu maar hopen dat ze weer niet begint met bierflesjes enzo over de wal te gooien. :p

Oldskooler

Legacy Member
BuBbA zei:
Net weer gelachen met de buurvrouw. We hebben hier al jaren een halve burenruzie. Ik kwam terug van de bank toen één van hun 533 katten door hun muurtje (met gaten) sprong voor mijn auto. Ik parkeer mij dus thuis en wandel even terug om eens te kijken, stond die buurvrouw toch ni buiten zeker. :p

Natuurlijk had die alles gezien en die begint daar te roepen. Ik stelde nog voor van even een schup te gaan halen zodat ze ni op de weg lag, maar ze was aant schelden dus kheb maar gezegd dak weg was. Begon ze met de politie te dreigen. Ik wandel verder, 15 minuten later staat er hier ne combi voor de deur. "Ja meneer, kunt u eens meekomen".

Ik dus mee, stellen ze mij 2 vragen:

"Meneer, hebt u deze kat overreden?"
"Ja, ongeveer 20 minuten geleden"
"Opzettelijk?"
"Nee, die kat liep voor mijnen auto"
"Ok, dat was alles"

Ik wandel terug naar huis, hoor ik de buurvrouw vollenbak schelden op die agenten en dat ze naar de commisaris ging bellen en wat nog allemaal. Ik hoop echt dat ze haar nog een boete hebben gegeven wegens smaad ofzo. :D

Nu maar hopen dat ze weer niet begint met bierflesjes enzo over de wal te gooien. :p

Zeg dat je op zijn minst hebt geprobeerd te remmen he :sop:?

Bubba

Legacy Member
Oldskooler zei:
Zeg dat je op zijn minst hebt geprobeerd te remmen he :sop:?

Het was bij de buren hé, 20m verder ofzo moest ik parkeren aangezien ik thuis was, dus ik was al aan het remmen en ik reed nog maar 40 ofzo.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan