Archief - Je glimlach van vandaag - deel 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

lammeken

Legacy Member
Gisteren teruggekomen van 10 dagen kamp :love:
Dit was toch wel een van de betere kampen die ik al heb meegedaan,de sfeer zat goed en het weer ook.
En vandaag hebben we ook een nieuwe hond :D
Dat zijn toch van die momenten dat het leven je toelacht :applause:

Dennoman

Legacy Member
Dat Lesley Deckers ook is opgepakt. Ik had maar weinig vertrouwen in de Belgische politie, maar ze hebben dit toch maar verdomme proper opgerold op luttele dagen tijd.

Jack-in-the-box

Legacy Member
Dennoman zei:
Dat Lesley Deckers ook is opgepakt. Ik had maar weinig vertrouwen in de Belgische politie, maar ze hebben dit toch maar verdomme proper opgerold op luttele dagen tijd.

de domme geit heeft dan ook
1) haar auto verder gebruikt
2) haar gsm gebruikt om contact te hebben met haar advocaat

YaMo

Legacy Member
Ik vond het wel eigenaardig dat in de eerste reportage op het Journaal er over Lesley D. werd gesproken, terwijl iedereen al lang weet dat haar familienaam Deckers is. En dan in de volgende reportage spraken ze weer haar volledige naam uit :unsure:

warthie

Legacy Member
Net een gigantische libel kunnen "redden". Da beest was hier in een spinnenweb gevlogen en 1 paar vleugels zat vast aan elkaar. Met een blad papier dan toch tussen die vleugels kunnen gaan en die zo los maken van elkaar, waarop de libel meteen weer het luchtruim in kon. Wel ni gemakkelijk zo'n insect te helpen als dat langs alle kanten ligt te spartelen.

_DKsissor_

Legacy Member
warthie zei:
Net een gigantische libel kunnen "redden". Da beest was hier in een spinnenweb gevlogen en 1 paar vleugels zat vast aan elkaar. Met een blad papier dan toch tussen die vleugels kunnen gaan en die zo los maken van elkaar, waarop de libel meteen weer het luchtruim in kon. Wel ni gemakkelijk zo'n insect te helpen als dat langs alle kanten ligt te spartelen.

Ik haat die beesten :s

Foezjie

Legacy Member
Laptop is toegekomen!
Das al wa anders dan uw miezerig diploma! Muahaha!

warthie

Legacy Member
rammsein zei:
Ik haat die beesten :s

Ik ben daar ook ni zo zot van als die in mijn buurt vliegen, maar zo'n groot insect laten creperen kan ik ni :p

Er is er trouwens ooit zo eens 1 in volle vaart tegen mij gevlogen toen ik aan het fietsen was. Da was ook ni bepaald een prettige ervaring daar die efkes vast zat tegen mijne fietshelm :sop: Die libel heeft daar dan een paar seconden KO op de grond gelegen en is uiteindelijk terug bij haar positieven gekomen :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan