Archief - Je glimlach van vandaag - deel 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

tuesadorable

Legacy Member
Ik heb mijn ma mijn frou laten knippen en het was fucking ugly, toen begon ik er zelf aan te prutsen en nu is het een fucking fucking ugly. Echt typisch, ik moet hiermee een weekend weg met een hele grote toekomstige schoonfamilie vrijdag. :')

_ns_

Legacy Member
tuesadorable zei:
Ik heb mijn ma mijn frou laten knippen en het was fucking ugly, toen begon ik er zelf aan te prutsen en nu is het een fucking fucking ugly. Echt typisch, ik moet hiermee een weekend weg met een hele grote toekomstige schoonfamilie vrijdag. :')

:rofl:

Savage

Legacy Member
tuesadorable zei:
Ik heb mijn ma mijn frou laten knippen en het was fucking ugly, toen begon ik er zelf aan te prutsen en nu is het een fucking fucking ugly. Echt typisch, ik moet hiermee een weekend weg met een hele grote toekomstige schoonfamilie vrijdag. :')

bizar gevoel voor humor wel :wtf:

tuesadorable

Legacy Member
Ik moet morgen werken, overmorgenochtend naar de dokter voor mijn knie (stel ik ook al drie weken uit) en 's middags vertrek ik. Geen kapper meer mogelijk.

paarsbloed

Legacy Member
tuesadorable zei:
Ik moet morgen werken, overmorgenochtend naar de dokter voor mijn knie (stel ik ook al drie weken uit) en 's middags vertrek ik. Geen kapper meer mogelijk.

Ik wil uw boske wel komen afdoen :love:

general of war

Legacy Member
tuesadorable zei:
Ik heb mijn ma mijn frou laten knippen en het was fucking ugly, toen begon ik er zelf aan te prutsen en nu is het een fucking fucking ugly. Echt typisch, ik moet hiermee een weekend weg met een hele grote toekomstige schoonfamilie vrijdag. :')

kapper kost toch maar 11eurO?

SweetEmmaRose

Legacy Member
general of war zei:
kapper kost toch maar 11eurO?

Voor manne misschien, voor vrouwen zit ge bij ne cheape kapper rond de 25 en voor ne goeie betaalde al 35-45

Tha_nOn

Legacy Member
tuesadorable zei:
Ik moet morgen werken, overmorgenochtend naar de dokter voor mijn knie (stel ik ook al drie weken uit) en 's middags vertrek ik. Geen kapper meer mogelijk.

laat mij is proberen ^^
ik knip eigenlijk altijd mijn froefroe zelf, nog nooit echt problemen mee gehad
de truk is wel om niet direct te kort beginnen knippen (kunt het nadien altijd nog wa korter knippen:p) en u houden aan uw type van froefroe

die van mij is wel schuin, dus ge ziet da ni zo neig als ik iets misdoe ^^

en mijne kapper kost 19 euro ofzo:p maar als ik elke keer naar de kapper moet om mijne froefroe te laten knippen :/

Bart Religion

Legacy Member
tuesadorable zei:
Ik heb mijn ma mijn frou laten knippen en het was fucking ugly, toen begon ik er zelf aan te prutsen en nu is het een fucking fucking ugly. Echt typisch, ik moet hiermee een weekend weg met een hele grote toekomstige schoonfamilie vrijdag. :')


"pics or it didn't happen" is hier wel gepast lijkt me
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan