Archief - Je glimlach van vandaag - deel 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Preske

Legacy Member
Durin zei:
Bah.
Ik ga toch maar eens kijken voor een verhuis naar Zweden als het hier fucking hot blijft :sop:

aan de andere kant, in zweden loopt het vol vrouwelijk schoon, dus dat zou daar ook wel eens "hot" kunnen zijn.

tubbiekoekie

Legacy Member
Preske zei:
aan de andere kant, in zweden loopt het vol vrouwelijk schoon, dus dat zou daar ook wel eens "hot" kunnen zijn.

't is daar simpelweg ook zomer nu en dus ook warm!

KiPpIe

Legacy Member
Ik wil ook naar Zweden!
Daarbij, in Finland en Zweden is het voor de moment 30 graden, dus ik denk da ge pech gaat hebben als ge daar naartoe gaat voor afkoeling :p

bloodoo

Legacy Member
ze zijn daar allemaal blond ofzo in zweden O_à
bah; 'kben niet zo voor blond

Karre

Legacy Member
Durin zei:
Bah.
Ik ga toch maar eens kijken voor een verhuis naar Zweden als het hier fucking hot blijft :sop:

Maak u geen illusies, als het net zoals bij Estland is (en die liggen wel ongeveer even noordelijk tenzij je echt naar het meest noordelijke stuk van Zweden gaat) dan kan het daar ook enorm warm worden. Zoals in mei, daar was het toen rond de 23°C in Estland toen ik er was, dat was zelfs al warmer dan in België hier toen :p.

GMotha

Legacy Member
Stonede wallabies hangen de hooligan uit:p
Careless zei:
Maak u geen illusies, als het net zoals bij Estland is (en die liggen wel ongeveer even noordelijk tenzij je echt naar het meest noordelijke stuk van Zweden gaat) dan kan het daar ook enorm warm worden. Zoals in mei, daar was het toen rond de 23°C in Estland toen ik er was, dat was zelfs al warmer dan in België hier toen .
True, ik heb een maat die in Zweden woont en vrij ver in't noorden (omdat de grond en huisprijzen daar belachelijk laag zijn).
's winters zit ge ingesneeuwd, in de zomer kan't minstens zo warm als hier worden.

iKitty

Legacy Member
bloodoo zei:
ze zijn daar allemaal blond ofzo in zweden O_à
bah; 'kben niet zo voor blond

ni allemaal, ma wel de meeste :)
die laatste op foto is ni blond?

ik kan de mop ni vertellen omdak hem zou moeten voordoen, maar een zweedse heeft mij die ooit verteld, :D how do shy girls eat banana's? (you can only guess)
ma die was wel ni zo mooi als die op foto =/
:D

stupid_noob

Legacy Member
dat ik vandaag niet moet werken in het warme weer, maar wel kan werken tijdens de afgekoelde nacht <3

EternalSilence

Legacy Member
stupid_noob zei:
dat ik vandaag niet moet werken in het warme weer, maar wel kan werken tijdens de afgekoelde nacht <3

totally 2nd that
:applause: voor nacht shift. :p
jammer is het maar voor 2 dagen :sad:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan