Durin
Legacy Member
Arifiene zei:Crybaby.
*haalt kort rokje en flipflops uit*
Dat is dan ook het enige positieve ja

(Poidh?
)isj zei:mag ik mee?![]()
Natuurlijk

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Arifiene zei:Crybaby.
*haalt kort rokje en flipflops uit*

)isj zei:mag ik mee?![]()

isj zei:koude douche in dit warme weer haaaa zaligheid![]()

Durin zei:Bah.
Ik ga toch maar eens kijken voor een verhuis naar Zweden als het hier fucking hot blijft![]()
Preske zei:aan de andere kant, in zweden loopt het vol vrouwelijk schoon, dus dat zou daar ook wel eens "hot" kunnen zijn.
Preske zei:is dit misschien de reden dat hem nor zweden wilt?![]()
isj zei:wiiii
boobies win freedom![]()

Durin zei:Bah.
Ik ga toch maar eens kijken voor een verhuis naar Zweden als het hier fucking hot blijft![]()
.
True, ik heb een maat die in Zweden woont en vrij ver in't noorden (omdat de grond en huisprijzen daar belachelijk laag zijn).Careless zei:Maak u geen illusies, als het net zoals bij Estland is (en die liggen wel ongeveer even noordelijk tenzij je echt naar het meest noordelijke stuk van Zweden gaat) dan kan het daar ook enorm warm worden. Zoals in mei, daar was het toen rond de 23°C in Estland toen ik er was, dat was zelfs al warmer dan in België hier toen .
bloodoo zei:ze zijn daar allemaal blond ofzo in zweden O_à
bah; 'kben niet zo voor blond

how do shy girls eat banana's? (you can only guess)
stupid_noob zei:dat ik vandaag niet moet werken in het warme weer, maar wel kan werken tijdens de afgekoelde nacht <3

ad: