Archief - Je glimlach van vandaag - deel 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Musilitar

Legacy Member
eXe./special zei:
ja welja :) tegen dat je 130 raadsels gevonden hebt en opgelost ben je toch wel ff bezig medunkt :P ik ga me inhouden tot we op reis gaan :p dan in de auto mee bezighouden.

@Babsie: kan je nog niet op internet zo raadsels 'bijkopen' ofzo?

Elke week wordt er een nieuwe, gratis, puzzel op de WiFi gezet, die je dan dus gratis kan downloaden.
Aangezien het spel nu toch al even uit is, zullen dat er ondertussen wel al veel zijn.
Ik vond het ook een geweldig spel, en kijk ook enorm uit naar deel 2.

BlackOccult

Legacy Member
Oh, 't was zalig vandaag.
De hele dag aan't meer van Rotselaar gelegen, lekker in de schaduw. :love:

Crashtestdummy

Legacy Member
rotselaar, brings back memories :')

daar sketehigh de baan met den auto gaan vragen naar okselhaar, reacties waren zalig ^^


mijne glimlach van vandaag is dak combiticket+camping nog heb kunnen bemachtigen daarnet voor 200€ :applause:
daarvoor isset wel es waard om naar oostakker te rijden. hij zei dat ie nog biedingen kreeg van 250€ maar em is zo serieus gebleven om het te verkopen voor 200 :)

WERCHTER HERE I COME!!!

Fir3wulf

Legacy Member
net een iTrader van letokoloshe tegengekomen :p
Dik in de sjakos hier, was da een vrouw, ik was ermee getrouwd

Redhunter

Legacy Member
Rijgt hij hier eventjes live, improviserned 5 liedjes aan mekaar :love: :music:

Prolly de beste gitarist :love:

Preske

Legacy Member
Sorryfreak zei:
Oh, 't was zalig vandaag.
De hele dag aan't meer van Rotselaar gelegen, lekker in de schaduw. :love:

you're doing it wrong.
ge moet IN het meer liggen.

:drool:

Preske

Legacy Member
Musilitar zei:
Elke week wordt er een nieuwe, gratis, puzzel op de WiFi gezet, die je dan dus gratis kan downloaden.
Aangezien het spel nu toch al even uit is, zullen dat er ondertussen wel al veel zijn.
Ik vond het ook een geweldig spel, en kijk ook enorm uit naar deel 2.

die spellekes staan al op de cartidge, ge "unlockt" ze enkel via wifi :p

BaBsie zei:
Zalig spel, kheb het al uitgespeeld.
Wacht nu vol ongeduld op het tweede deel :p

kan ik u blijmaken als ik zeg dat het nog een kleine 90 dagen is? :)
ze doen nu een wereldwijde release ipv zoveel maand/jaar apart :p

iKitty

Legacy Member
BumbleBee zei:
Een man op straat die op z'n bek ging.

:') beste die ik gezien heb:
kerel op motobrommer iets ding
wil zo kei hard optrekken en zit zo kei stoer te doen
en dan valt zijne motor kei lang uit :')

AssassiN

Legacy Member
BumbleBee zei:
Een man op straat die op z'n bek ging.

Blijft zalig.
Bij mij int station is er altijd zo een jong gastje die stoer wilt doen met zijn veloke en doet de hele tijd truukjes(wheelie, stoppie, ...) ie deeds eens een stoppie, iets te ver. Bam recht met zijn mond op de hoek van zo een opstapje, dan nog is zijn fiets nog is op. Diene mocht zijn tanden mooi bij eenrapen :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan