Archief - Je glimlach van vandaag - deel 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Karre

Legacy Member
Oké, ik wist dat er echt sfeer ging zijn op Rock Werchter maar zo veel sfeer had ik me toch ook wel niet ingebeeld. Vooral de concerten van The Prodigy en Placebo waren echt sjiek.

En Australiërs hebben geld te veel, zo veel dat er zaten op die treinen naar/van Leuven puur voor Rock Werchter.

D--Amo

Legacy Member
Mathelas zei:
Ghehe...Ik zie hier op de parking een auto met open dak staan...

Nu hoop ik dat het echt goed gaat beginnen regenen sebiet. :p

Lederen interieur! Dat gaat straks lekker branden op de blote billen! :evil:

Anoniem04

Legacy Member
Careless zei:
Oké, ik wist dat er echt sfeer ging zijn op Rock Werchter maar zo veel sfeer had ik me toch ook wel niet ingebeeld. Vooral de concerten van The Prodigy en Placebo waren echt sjiek.

En Australiërs hebben geld te veel, zo veel dat er zaten op die treinen naar/van Leuven puur voor Rock Werchter.

Placebo was nice :love:

Die retards die met bier zaten te smijten daarentegen...

Karre

Legacy Member
Dillyracer zei:
Placebo was nice :love:

Die retards die met bier zaten te smijten daarentegen...

Inderdaad, was echt zo rot. Met water mocht men nochtans voor mijn part constant gooien :p. Al had ik wel nog chans, ik stond zo goed als vooraan aan de hekkens (zo niet in dat eerste afgesloten gebied maar in dat afgesloten gebied erachter) en de crew was ons ijsblokken aan het geven en onze flesjes aan het opvullen met water.

Preske

Legacy Member
er werd hier beneden op de glazen deur geklopt, ik ga kijken, waren het drie eksters dat op de ruit ant tikken waren ^^

Anoniem04

Legacy Member
Careless zei:
Inderdaad, was echt zo rot. Met water mocht men nochtans voor mijn part constant gooien :p. Al had ik wel nog chans, ik stond zo goed als vooraan aan de hekkens (zo niet in dat eerste afgesloten gebied maar in dat afgesloten gebied erachter) en de crew was ons ijsblokken aan het geven en onze flesjes aan het opvullen met water.

Met water zou ik dat ook niet erg gevonden hebben :p

Drinken en eten was er serieus duur, dus je had nog geluk dat je water kreeg :p

Velcro

Legacy Member
Kerel van m'n school gisteren in het vrt nieuws van 19u voor rock werchter:
interviewer: en wat doe je dan tegen die warmte
kerel: gohja, veel water drinken, en soms ook iets anders hé!

de manier waarop die da zei:lol:

+ battle for the sun-album :music:

Karre

Legacy Member
Dillyracer zei:
Met water zou ik dat ook niet erg gevonden hebben :p

Drinken en eten was er serieus duur, dus je had nog geluk dat je water kreeg :p

Inderdaad, en ik had ook niet direct zin om om drinken te gaan dan want dan was ik mijn goede plaatsen kwijt voor Placebo. En heb gisteren 30 Euro gewoon opgedaan om water te kopen :wtf:. Die maken daar echt enorme winst op water want het koste zelfs evenveel als cola of bier :wtf:. Wat ik wel jammer vond was dat we bij The Prodigy om 2 uur al door moesten omdat er blijkbaar maar enkel bussen tot 3 uur naar Leuven reden. Daar stond ik zelfs helemaal van voor.

Arpeggiator

Legacy Member
gentille zei:
Tom Boonen in de Tour :woohoo:
:angry:
Da vind ik gewoon schandalig.Heel die organisatie wilt dat hem ni meedoet, en toch blijft hij er voor vechten om toch mee te doen. Ik zou al geen zin meer hebben. En wie daar nog voor wilt supporteren, sorry ze das echt naïef.

Velcro

Legacy Member
phaselocked zei:
:angry:
Da vind ik gewoon schandalig.Heel die organisatie wilt dat hem ni meedoet, en toch blijft hij er voor vechten om toch mee te doen. Ik zou al geen zin meer hebben. En wie daar nog voor wilt supporteren, sorry ze das echt naïef.

ergernis van vandaag is that way:naughty:

Ruben666

Legacy Member
Vaak is de ergernissendraad glimlachgenererend

reavX zei:
het grappige is dat mijn vriendin haar ex zo eens in zen bloten op bed lag na sex, en die had zijn lenzen niet in. Men vriendin is ff naar de badkamer en die haar ma komt binnen en die spast denkt dat het mijn vriendin was.

OWNED

:lol:

Cartek

Legacy Member
phaselocked zei:
:angry:
Da vind ik gewoon schandalig.Heel die organisatie wilt dat hem ni meedoet, en toch blijft hij er voor vechten om toch mee te doen. Ik zou al geen zin meer hebben. En wie daar nog voor wilt supporteren, sorry ze das echt naïef.

:lol:

Anoniem04

Legacy Member
Careless zei:
Inderdaad, en ik had ook niet direct zin om om drinken te gaan dan want dan was ik mijn goede plaatsen kwijt voor Placebo. En heb gisteren 30 Euro gewoon opgedaan om water te kopen :wtf:. Die maken daar echt enorme winst op water want het koste zelfs evenveel als cola of bier :wtf:. Wat ik wel jammer vond was dat we bij The Prodigy om 2 uur al door moesten omdat er blijkbaar maar enkel bussen tot 3 uur naar Leuven reden. Daar stond ik zelfs helemaal van voor.

Ik was ook vroeger doorgegaan bij the prodigy, omdat het toch niet echt mijn genre was :unsure:

MiniJeffrey

Legacy Member
phaselocked zei:
:angry:
Da vind ik gewoon schandalig.Heel die organisatie wilt dat hem ni meedoet, en toch blijft hij er voor vechten om toch mee te doen. Ik zou al geen zin meer hebben. En wie daar nog voor wilt supporteren, sorry ze das echt naïef.

²nd, hem eerst publiekelijk uitspugen en dan weer insluiten. Tweede keer is het zowaar nog erger, Tom lijkt afgedaan te hebben maar plots zijn ze weer allemaal fan. Hoe hypocriet kunnen mensen toch zijn...

Hij heeft hier alvast voor heel zijn leven afgedaan, ik gun hem geen enkele overwinning meer.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan