Karre
Legacy Member
Oké, ik wist dat er echt sfeer ging zijn op Rock Werchter maar zo veel sfeer had ik me toch ook wel niet ingebeeld. Vooral de concerten van The Prodigy en Placebo waren echt sjiek.
En Australiërs hebben geld te veel, zo veel dat er zaten op die treinen naar/van Leuven puur voor Rock Werchter.
En Australiërs hebben geld te veel, zo veel dat er zaten op die treinen naar/van Leuven puur voor Rock Werchter.






. Die maken daar echt enorme winst op water want het koste zelfs evenveel als cola of bier 
