Archief - Je glimlach van vandaag - deel 7

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Estrebian

Legacy Member
Presentatie van een groepswerk dat fantastisch goed ging.
Geen enkele keer versproken, de zaal ne keer aan het lachen gekregen en enthousiast en vol zelfvertrouwen overgekomen. De docente zei achteraf zelfs dat ik een geboren spreker ben. Dat is wel super om te horen :)

mojo jojo

Legacy Member
open µtorrent, klik op help -> over µtorrent -> typ 't' -> mind = blown

Zorba

Legacy Member
Gisteren om 20u30 een overschrijving gedaan van Rabobank naar Fortis en staat nu al op de rekening :niceone:

Mr Sinister

Legacy Member
yunior zei:
open µtorrent, klik op help -> over µtorrent -> typ 't' -> mind = blown

die easter eggs zijn al oud.

nog eentje: klik help -> over µtorrent -> klik op het groene logo links boven -> deepnote speelt af

Arifiene

Legacy Member
Vorda zei:

Inderdaad!

En omg tis zo'n lieveke :love:.
T snapt totaal niet wat er gebeurt, maar knuffelen vindt ze duidelijk héél fun :p.

Skippy zei:
zwerkatten dan nog wel :eek:


Ge moet dat relativeren: 70% van de zwerfkatten zijn dieren die door hun baasje gedumpt zijn, iets van een 5% is verloren gelopen. Das dus 3/4 tamme katten die makkelijk een nieuwe thuis kunnen krijgen. 25% zijn katten die buiten geboren zijn, en daar valt met de helft iets aan te vangen (plaatsen bij een goede thuis). De rest maken we onvruchtbaar en zetten we terug :).
Zo verspreidt het probleem zich niet.

ng

Legacy Member
welk dier kan hoger springen dan de Eiffeltoren?

kieken, de Eiffeltoren kan niet springen

Wat is het toppunt van grofheid?

Een dove op het hoofd slaan en zeggen: "Wie niet horen wil moet voelen!"

Musilitar

Legacy Member
Dat ik het heb gehaald: een boek van 50.000 woorden, zij het van bedenkelijke kwaliteit, schrijven op één maand tijd. NaNoWriMo succesvol volbracht!
Al is 50K nu ook weer niet echt veel, het is een eerste stap naar meer.

Roald

Legacy Member
night ghost 128 zei:
welk dier kan hoger springen dan de Eiffeltoren?

kieken, de Eiffeltoren kan niet springen

Wat is het toppunt van grofheid?

Een dove op het hoofd slaan en zeggen: "Wie niet horen wil moet voelen!"
2x enorm flauw hoor :p

Musilitar zei:
Dat ik het heb gehaald: een boek van 50.000 woorden, zij het van bedenkelijke kwaliteit, schrijven op één maand tijd. NaNoWriMo succesvol volbracht!
Al is 50K nu ook weer niet echt veel, het is een eerste stap naar meer.
Kunnen we het lezen? ^^

kay-gell

Legacy Member
night ghost 128 zei:
welk dier kan hoger springen dan de Eiffeltoren?

kieken, de Eiffeltoren kan niet springen

Wat is het toppunt van grofheid?

Een dove op het hoofd slaan en zeggen: "Wie niet horen wil moet voelen!"




:rofl::rofl::rofl::rofl:

Proim

Legacy Member
PS2 verkocht met al een paar games erbij, moet dan nog eens zien om de rest van de games te verkopen ^^
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan