Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
PinkyNTheBrain zei:
zo droog maar o zo grappig
Careless zei:<+Commissar29111> ik ben geen main-stream anarchist ;O
<+Commissar29111> noem me maar terrorist, dat vind ik leuker
<+Parnakra> ik zal u idioot noemen
Parnakra en zijn droge flame :').

Careless zei:<+Commissar29111> ik ben geen main-stream anarchist ;O
<+Commissar29111> noem me maar terrorist, dat vind ik leuker
<+Parnakra> ik zal u idioot noemen
Parnakra en zijn droge flame :').
Te droog voor mij denk ik, ik vat hem niet. :[PinkyNTheBrain zei:
PinkyNTheBrain zei:
zaligSluitspierMusketier zei:wie nu nog in de gevangenis zi in belgie, is achterlijk -_-'
spray-bunny zei:Na 5 dagen slecht te slapen, net 25u aan een stuk geslapen![]()
spray-bunny zei:Na 5 dagen slecht te slapen, net 25u aan een stuk geslapen![]()
Ble$$ed^ zei:nu moede toch verscheuren van den honger neem ik aan ?
