Bosvos
Legacy Member
Oij zei:Ik kan maar niet begrijpen wat er zo leuk is aan de Wii, ik ben er al enkele keren met bezig geweest bij mijn neef'ke maar ik vind er echt niets plezant aan!![]()
ik heb de mijne ook uit miserie verkocht, dat werd alleen gebruikt als er eens iemand over de vloer kwam en zoveel komt dat nu ook niet voor...
21 en al zo nostalgisch



