Archief - Je glimlach van vandaag - deel 7

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

KO

Legacy Member
koebeest zei:
FACEBOOK TRICKS: press up,up, down, down, left, right, left, right, B, A, Enter key, then right click then press up and down and magic crcles will appear. IT WILL WORK! put this as your status if it works. ;)


zalig eigenlijk :p

Geeks herkennen de Konami code.

Joeshoe

Legacy Member
Savage zei:
Men zit altijd te zeiken op Antwerpse komieken en West-Vlaamse in de hemel te prijzen. Maar die kutkabouter is toch wel het zwakste wat de mensheid heeft voorgebracht tot nu toe. Dat er daar publiek voor kan zijn ...

Sterf! :angry:
Kabouter wesley is echt geniaal.

Faun

Legacy Member
-MtG- zei:
Voor hersendode mensen...
Bwa, ik kan de humor er wel van inzien, alhoewel ik er nu ook niet plat van lig. Het moet niet altijd intellectuele humor zijn nietwaar?

Delirium

Legacy Member
Savage zei:
Maar die kutkabouter is toch wel het zwakste wat de mensheid heeft voorgebracht tot nu toe. Dat er daar publiek voor kan zijn ...
Dat denk ik over Geert Hoste ook, maar er zijn ook veel mensen die er naar kijken en er nog mee kunnen lachen ook. Ieder zijn goesting zeker.

SlashDotDash

Legacy Member
freakykiller zei:
Hja begrijp de hype er ook niet rond, ik vind het wel droog dus soms grappig. maarja man bijt hond wil eens 'modern grappig' zijn zeker (aleja poging toch) ?. Nazibloem vond ik wel grappig :unsure:

Is gewoon antihumor, net zoals je sarcasme, ironie, situationele en flauwe humor hebt. Ieder zijn meug zeker? Liever kabouter Wesley dan een grap van G. Hoste die zelfs een blinde ziet aankomen :unsure:

Anti-humor - Wikipedia, the free encyclopedia

Savage

Legacy Member
dewey zei:

Ma zo dom kunt ge toch echt ni zijn?

Delirium zei:
Dat denk ik over Geert Hoste ook, maar er zijn ook veel mensen die er naar kijken en er nog mee kunnen lachen ook. Ieder zijn goesting zeker.

Wel, ik heb hem ooit es iemand horen uitlachen die zelfmoord pleegde (een legergeneraal enkele jaren terug) en sindsdien weiger ik pertinent naar Hoste te kijken.

AssassiN

Legacy Member
ThierryM zei:
Is gewoon antihumor, net zoals je sarcasme, ironie, situationele en flauwe humor hebt. Ieder zijn meug zeker? Liever kabouter Wesley dan een grap van G. Hoste die zelfs een blinde ziet aankomen :unsure:

Anti-humor - Wikipedia, the free encyclopedia

Zoals ik al eerder zei, geen fan van kabouter wesley en zeker ook ni voor geert hoste...

Ik ben eerder voor alex agnew en philippe geubels :).

a143290

Legacy Member
De kat komt mijn kamer binnengewandeld... vol gele plekken van kopjes te geven aan de bloemen :lol:

PinkyNTheBrain

Legacy Member
Lol quote uit men cursus capital investment policy:

"Under a takeover threat, the target company can sell its crown jewels, i.e. its most valuable assets."

xD
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan