nixie
Legacy Member
[LRRP];12532838 zei:
Terug efkes in bed kruipen tot ge terug recht kunt zien![]()
da recht zien was toen wel een probleem ja

geen koppijn en ni echt moe dus het is weer allemaal in orde

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
[LRRP];12532838 zei:
Terug efkes in bed kruipen tot ge terug recht kunt zien![]()


Sorasan zei:De pasgeboren zoon luistert naar de naam Moses.
wilt die nu dat haar kind wordt gepest?
PinkyNTheBrain zei:Mijn vraag: Is zoute chips goed?
Kameraad zijn antwoord: Are they ribbed for my pleasure?
i lold xD
Anders best geniaal, eigenlijk.PersonalJesus zei:Zoiets kun je toch niet on the spot bedenken?Anders best geniaal, eigenlijk.
Sorasan zei:Freya Van den Bossche (SP.A), Vlaams minister van Energie, Wonen, Steden en Sociale Economie, is in het UZ Gent bevallen van haar derde kind. Dat meldt haar woordvoerder, Joris Vandenbroucke, zondag.
De pasgeboren zoon luistert naar de naam Moses.
wilt die nu dat haar kind wordt gepest?

ty_00n zei:Iemand van de SPa die haar kind de naam geeft van één van de belangrijkste bijbelfiguren
De volgende wordt "Jezus" wrs.
wtf?hax!kthxbye zei:Kversta hem eerlijk gezegd niet ze :/
Wacht maar, die zal zijn wraak wel nemen op de pestkopjes als ze ooit met school gaan zwemmen.Sorasan zei:De pasgeboren zoon luistert naar de naam Moses.
wilt die nu dat haar kind wordt gepest?
Dennoman zei:Wacht maar, die zal zijn wraak wel nemen op de pestkopjes als ze ooit met school gaan zwemmen.
Split water, motherfuckers get slammed to the side.

Nooit gewerkt, ze hebben niet meer gereageerd achteraf.Troj zei:Werkt gij nog altijd in dat M-café?
PS. Sorry voor threadkaping![]()
Oldskooler zei:Nee Nee
Mohammed.

PersonalJesus zei:Zoiets kun je toch niet on the spot bedenken?Anders best geniaal, eigenlijk.
ma das meestal met hem ^^
uberzalig 
[LRRP];12533685 zei:YouTube - Game Radio - Part 3 of 3 - GTA III![]()
![]()
uberzalig
Waar is den tijd van GTA 3, nostalgie in den hoogste graad!!!