Archief - Je glimlach van vandaag - deel 8

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

^MystiQ

Legacy Member
Ik kreeg opeens een flashback naar een grappig moment die mijn vriendin en ik meegemaakt hebben op onze reis. We hadden zo een formule parasailen (15min ofzo) en jet ski (25min) en bij da parasailen waren er zo twee chinese meiskes bij ons op den boot. En die twee waren hopeloos in het jet skieen, het was machtig om te zien hoe ver ze daar vlogen en niet konden stoppen uit de schrik, ok goed dat was voorbij en en we zitten allemaal samen op diene boot en die spanjaarden zaten al gans den tijd te lachen en plots zegt mijn vriendin "ge moet eens kijken naar die chinese haar zwembroek", en ik keek zo subtiel en ik zag daar zo nen bos schaamhaar vanuit komen, ik kijk naar die spanjaarden en we schieten daar allemaal in de lach en die chinese begonnen ook te lachen en hadden het na 5minuten nog niet door :')

Blue-Bora

Legacy Member
Een nipple-slip te zien krijgen in Miss Belgie 2010 ......

*edit*

ff terug gespoeld met digitaal.

Het is Cillou Annys waarbij het gebeurd :)

stoomboot

Legacy Member
Blue-Bora zei:
Een nipple-slip te zien krijgen in Miss Belgie 2010 ......

*edit*

ff terug gespoeld met digitaal.

Het is Cillou Annys waarbij het gebeurd :)

Is het al op youtube gesmeten of staat het al op HLN? ;)

nonkel wulle

Legacy Member
Blue-Bora zei:
Een nipple-slip te zien krijgen in Miss Belgie 2010 ......

*edit*

ff terug gespoeld met digitaal.

Het is Cillou Annys waarbij het gebeurd :)

Dat interesseert ons hier toch geen zak wie het is?:)

PICS FFS

Pred

Legacy Member
Vandaag eindelijk eens tegen mijn luiheid gevochten en al mijn gegevens vanuit internet explorer naar firefox geimporteerd. Man, hoe zalig is firefox, dat gaat 100 keer sneller dan IE :D Allemaal oud nieuws voor de meesten hier waarschijnlijk, maar dat het zo'n groot verschil ging zijn had ik niet verwacht

stoomboot

Legacy Member
Pred zei:
Vandaag eindelijk eens tegen mijn luiheid gevochten en al mijn gegevens vanuit internet explorer naar firefox geimporteerd. Man, hoe zalig is firefox, dat gaat 100 keer sneller dan IE :D Allemaal oud nieuws voor de meesten hier waarschijnlijk, maar dat het zo'n groot verschil ging zijn had ik niet verwacht

Nu nog een paar addons installeren en 9-lives is plots wel leesbaar.

De SkeEvN

Legacy Member
enkel wel nie bepaald goei quali van foto ma soit tis goe gedaan van blue bora

nonkel wulle

Legacy Member
Pred zei:
Vandaag eindelijk eens tegen mijn luiheid gevochten en al mijn gegevens vanuit internet explorer naar firefox geimporteerd. Man, hoe zalig is firefox, dat gaat 100 keer sneller dan IE :D Allemaal oud nieuws voor de meesten hier waarschijnlijk, maar dat het zo'n groot verschil ging zijn had ik niet verwacht

Firefox is toch wel ubertraag?

Of ben ik gewoon de lichtsnelheid van Chrome gewend?

VMax

Legacy Member
nonkel wulle zei:
Firefox is toch wel ubertraag?

Of ben ik gewoon de lichtsnelheid van Chrome gewend?

Is nie moeilijk als ge geen functionaliteit in uw browser steekt en al uw core websites optimaliseert voor uw eigen browser.

Preske

Legacy Member
Blue-Bora zei:
Een nipple-slip te zien krijgen in Miss Belgie 2010 ......

*edit*

ff terug gespoeld met digitaal.

Het is Cillou Annys waarbij het gebeurd :)

"per ongeluk" waarschijnlijk :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan