Bubba
Legacy Member
CtrlAshDel zei:omg!!!!!![]()
YouTube - India Monkey King scales new heights
die kerel is een pak beter dan altaïr van assassin's creed zenne :|
Die move op 0:35 is wel nice.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
CtrlAshDel zei:omg!!!!!![]()
YouTube - India Monkey King scales new heights
die kerel is een pak beter dan altaïr van assassin's creed zenne :|

Blue-Bora zei:Een nipple-slip te zien krijgen in Miss Belgie 2010 ......
*edit*
ff terug gespoeld met digitaal.
Het is Cillou Annys waarbij het gebeurd![]()

Blue-Bora zei:Een nipple-slip te zien krijgen in Miss Belgie 2010 ......
*edit*
ff terug gespoeld met digitaal.
Het is Cillou Annys waarbij het gebeurd![]()

Allemaal oud nieuws voor de meesten hier waarschijnlijk, maar dat het zo'n groot verschil ging zijn had ik niet verwachtPred zei:Vandaag eindelijk eens tegen mijn luiheid gevochten en al mijn gegevens vanuit internet explorer naar firefox geimporteerd. Man, hoe zalig is firefox, dat gaat 100 keer sneller dan IEAllemaal oud nieuws voor de meesten hier waarschijnlijk, maar dat het zo'n groot verschil ging zijn had ik niet verwacht
stoomboot zei:Is het al op youtube gesmeten of staat het al op HLN?![]()

Blue-Bora zei:Kweet niet, ik heb er enkel een foto van genomen aangezien ik het niet op pc krijg vanop mijn digicorder.
Het zijn er ni echt van kwaliteit, maar dit zijn ze
http://img407.imageshack.us/img407/6799/cillou2.jpg
http://img691.imageshack.us/img691/9148/cillou3.jpg
http://img63.imageshack.us/img63/3550/cillou1.jpg
Pred zei:Vandaag eindelijk eens tegen mijn luiheid gevochten en al mijn gegevens vanuit internet explorer naar firefox geimporteerd. Man, hoe zalig is firefox, dat gaat 100 keer sneller dan IEAllemaal oud nieuws voor de meesten hier waarschijnlijk, maar dat het zo'n groot verschil ging zijn had ik niet verwacht
/platstoomboot zei:Ik was ironisch, maar goed...

nonkel wulle zei:Firefox is toch wel ubertraag?
Of ben ik gewoon de lichtsnelheid van Chrome gewend?
nonkel wulle zei:Firefox is toch wel ubertraag?
Of ben ik gewoon de lichtsnelheid van Chrome gewend?
waffel zei:Yes, tis ne Brugse ^_^
Proim zei:
Blue-Bora zei:Een nipple-slip te zien krijgen in Miss Belgie 2010 ......
*edit*
ff terug gespoeld met digitaal.
Het is Cillou Annys waarbij het gebeurd![]()
