Archief - Je glimlach van vandaag - deel 8

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Zonnestraal

Legacy Member
Dillyracer zei:
AIDS is like God: You can't see it, smell it, or touch it, but you know it's real because it's constantly killing babies.

Men zou er niet mee mogen lachen, maar toch :lol:

Ik ken iemand die AIDS heeft, dus ik kan daar niet mee lachen.

Ik ken ook een *****, een homo, iemand in een rolstoel en een paar mongolen. Dus daar mag je ook niet mee lachen.

Wat betreft die pedo stap ik naar de bevoegde instanties.

[LRRP]

Legacy Member
Dillyracer zei:
AIDS is like God: You can't see it, smell it, or touch it, but you know it's real because it's constantly killing babies.

Men zou er niet mee mogen lachen, maar toch :lol:

Glimlach van de week :rofl:

Wie dit reported is een strandjanet!!!

Glexx

Legacy Member
Terjuist gehoord op Blokken dat de val van de Berlijnse muur 50 jaar geleden is :unsure:

De SkeEvN

Legacy Member
net men 2 cd's teruggevonden datk als jonge 16 jarige knaap heb gemixed o// direct rippen datk ze nie weer verlies ^_^
hopelijk geen haperingen door de schreven die eropzitten :(

[LRRP]

Legacy Member
Glimlach van gisteren.

Ik en een niet al te best gezinde collega staan te lossen in Dendermonde aan het gerechtsgebouw (we stonden fout geparkeerd)
Plots komt daar iemand naar mij toe en vraagt
Persoon: kunt ge uw vrachtwagen even vooruit zetten, zodat ik kan parkeren
Ik: xxx kunt ge de camion is verzetten
Collega: neen, ik heb mij al 2 keer verzet
Persoon: 2 meter is genoeg hoor
Collega: neen, eje gij stront in uw oren, ik verzet mij niet

Plots haalt die kerel een politiebadge boven...

Flik: u zei mijnheer?

Mijne collega zijn gezicht was vrij priceless

:rofl: :rofl: :rofl:

Pilatus

Legacy Member
[LRRP];12748025 zei:
Glimlach van gisteren.

Ik en een niet al te best gezinde collega staan te lossen in Dendermonde aan het gerechtsgebouw (we stonden fout geparkeerd)
Plots komt daar iemand naar mij toe en vraagt
Persoon: kunt ge uw vrachtwagen even vooruit zetten, zodat ik kan parkeren
Ik: xxx kunt ge de camion is verzetten
Collega: neen, ik heb mij al 2 keer verzet
Persoon: 2 meter is genoeg hoor
Collega: neen, eje gij stront in uw oren, ik verzet mij niet

Plots haalt die kerel een politiebadge boven...

Flik: u zei mijnheer?

Mijne collega zijn gezicht was vrij priceless

:rofl: :rofl: :rofl:


best wel margi

ng

Legacy Member
Man bijt hond, ne vent die niet gelooft dat de aarde rond is.
't Is allemaal "wijsmakerij".

SluitspierMusketier

Legacy Member
night ghost 128 zei:
Man bijt hond, ne vent die niet gelooft dat de aarde rond is.
't Is allemaal "wijsmakerij".

Jah :D Als hij in Italie reed met zijne camion, bleef de maan altijd aan de linkerkant! :rofl:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan