spray-bunny
Legacy Member
echte mannen houden hun nick, hoe belachelijk die ook isSavage zei:Al die mensen met ne nieuwe nick en die dat dan ostentatief moeten vermelden in hun handtekening: "formerly known as ..."
.Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
echte mannen houden hun nick, hoe belachelijk die ook isSavage zei:Al die mensen met ne nieuwe nick en die dat dan ostentatief moeten vermelden in hun handtekening: "formerly known as ..."
.kil911ler zei:Mijn nick is ni belachelijk![]()
kil911ler zei:Ik zei al van in't begin altijd 'kill-nine-one-one-lur'
Ma sinds 9/11 spreken velen da uit als 'kill-nine-eleven-lur'
En jouw nick dan?'Kid-see' of 'Kid-sie'?
![]()


Arifiene gebanned?Savage zei:Ach zo. Kzal't es aan den denno of Arifiene moeten vragen
Glimlach: nen hoop mensen die volgens Google Analytics m'n thesisrapport gedownload hebben. Bizar ...

Examenban?Iemand zei:Arifiene gebanned?![]()
Iemand zei:Arifiene gebanned?![]()
kil911ler zei:Ik zei al van in't begin altijd 'kill-nine-one-one-lur'
Ma sinds 9/11 spreken velen da uit als 'kill-nine-eleven-lur'![]()
spray-bunny zei:echte mannen houden hun nick, hoe belachelijk die ook is.



stoomboot zei:Huh? Ge zijt geregistreerd NA het nine-eleven incident. Dus 'k snap uw geklaag ni echt.
Maar niet hier! Ge had ze maar moeten veranderenkil911ler zei:Khad die nick al voor 9/11 ^^

stoomboot zei:Maar niet hier! Ge had ze maar moeten veranderen![]()

Vorda zei:Ik ben lid van 2004 (pas vrij laat opnieuw account gemaakt) en had indertijd nog een vd eerste TNG accounts; mag ik nu ook zeggen hoe het forum geleid moet worden?