Archief - Je glimlach van vandaag - deel 8

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Romelus

Legacy Member
Dinsdagland zei:
Jaloers!

Ik heb eigenlijk een vraagje. Als je een voetbalticket van Inter of Milan online besteld via Banca Poplare di Milano, hoe geraak je dan aan je ticket? Moet je dat ergens afhalen of?

Ik wil nl. in de paasvakantie naar Inter - Juventus. :p

Sorry man, ik kan je niet helpen.
Een vriend van me hier in Rome is een grote fan van Inter en heeft tickets voor ons geregeld. Ik krijg eentje gratis, maar ik moet wel tussen de Interista's zitten. Ochja, ik heb het er voor over.:)

Dinsdagland

Legacy Member
Volderke zei:
Sorry man, ik kan je niet helpen.
Een vriend van me hier in Rome is een grote fan van Inter en heeft tickets voor ons geregeld. Ik krijg eentje gratis, maar ik moet wel tussen de Interista's zitten. Ochja, ik heb het er voor over.:)

Ah, zou je eens aan hem kunnen vragen hoe dat juist zit? :p

Ik vind er namelijk nergens details over en op goed geluk dure tickets kopen zie ik ook niet zitten...

Succes voor de zware tijd die je gaat doormaken dan, steeds dat gejuich rond je oren :woohoo:

nonkel wulle

Legacy Member
Al die mannen die hier staan te zeveren over techno

Cocoon Recordings, punt uit.:)

Rage

Legacy Member
soulreaper zei:
Heeft ze al geantwoord?:D

ja, ze heeft gewoon heel vriendelijk geantwoord :doh:

ze vroeg of alles ok met mij was :lol:

Savage zei:
Nee, dat is minimal, een flauw afkooksel van techno ... Ach, dat is een discussie die al jaren gevoerd wordt ... :)

YouTube - DK8 - Murder Was the Bass (Chris Liebing Remix)

ik heb de die op plaat (niet de mix) :)

Maar ik beschouw minimal als techno. Allez het noemt minimal techno, dus het is een onderdeel van techno, zo zie ik het toch. De techno zoals die vroeger was met zoveel percussie ertussen hoor ik niet meer zo vaak.

kil911ler

Legacy Member
Ah bon, tis dus minimal techno dat. ok check.

Maar wa is nu echte techno? :p

Savage

Legacy Member
In principe was "echte" techno muziek gedraaid en geproduced door Carl Cox, Jeff Mills en Kevin Saunderson, maar de dag van vandaag is het genre zo wijd verspreid. Alleen weiger ik minimal als techno te beschouwen. :p

YaMo

Legacy Member
Fireflies zei:
DVD 'droog' van Geubels.

6 minuten gekeken, en die kerel is echt geniaal :D Dat belooft voor vanavond, als ik de rest ga bekijken.

Die heb ik voor kerstmis gekregen.
Op voorhand was er niet helemaal van overtuigd dan zijn zaalshow zo goed zou zijn; ik dacht dat Geubels alleen grappig was tijdens spontane optredens zoals interviews en andere tv-optredens, maar ik moet toegeven dat ik mij schromelijk vergist heb :p
Ik heb echt strijk gelegen van begin tot einde :')

McBr@in

Legacy Member
Scifo zei:
Ok... Ik word hier net opgeschrikt door het slippende geluid van een auto die serieus hevig remt. Ik ga aan het venster kijken. Stapt de chauffeur uit die serieus aan het roepen is en loopt gewoon weg.

Het is hier een drukke baan en de auto staat gewoon in het midden van de baan, dan stapt er een vrouw uit (na toch wel een lange tijd) en zij kruipt achter het stuur en rijdt weg. Like WTF!! :D

Vent niet meer te bespeuren :unsure:

Tis toch waar zeker, de trut.

Het is altijd in den auto dat ze begint te zagen en kreften, was het beu!

laurensvd

Legacy Member
Dinsdagland zei:
Jaloers!

Ik heb eigenlijk een vraagje. Als je een voetbalticket van Inter of Milan online besteld via Banca Poplare di Milano, hoe geraak je dan aan je ticket? Moet je dat ergens afhalen of?

Ik wil nl. in de paasvakantie naar Inter - Juventus. :p

Je moet dat afhalen op de bank zelf en daarbij je Codice Fiscale tonen (persoonlijk italiaans fiscaal nummer). Aangezien ik gok dat jij niet in italie woont en dat dus niet hebt, ga je via de normale (duurdere) ticket distributie moeten gaan.

On topic: Soldekes in Milaan :love:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan