Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Episch gewoonBram zei:

Proim zei:Standard - Anderlecht![]()
Dikke ²Fireflies zei:Standard 0-4 (!!!!!!!!!) Anderlecht
Glimlach van de week !
Audiosleef zei:Goeie comeback![]()
'k Moest toch iets zeggen, scrubs vind ik stiekem wel nog coolcoap zei:HAHAHAHAHAHAHHA
het nieuws , iets is met geluid was mis . en dieje kerel vant nieuws denkt da zenne micro af is en zegt zo
What the fock was da
HAHAHAH
ad:Ble$$ed^ zei:ik zoek hier een cartoon die een tijdje geleden is gepost![]()
Zeer dom getekend waarbij er zo 2 dopeheads in ne wagen zitten en de flikken doen hun stoppen. Diene ene zo tegen den andere... just act normal and serious en dan tonen ze da prentje van diene andere zijne kop en das zo vervormingske van The Mask
iemand ?![]()
coap zei:HAHAHAHAHAHAHHA
het nieuws , iets is met geluid was mis . en dieje kerel vant nieuws denkt da zenne micro af is en zegt zo
What the fock was da
HAHAHAH
Fireflies zei:

Estrebian zei:Ik zoek ook nog een soort van cartoon, van een Aziatisch figuur die een brik melk ofzo heeft met vervaldatum bv 10:00 en dat het dan net 09:59:50 is, anyone?
Dinsdagland zei:Digicorder op de kamer, programma's gemakkelijk oppakken![]()
