Drew
Legacy Member
Vroeger werd er nog ietwat deftige trash electro op mish mash gedraaid, zeker bij luc janssen... Maar nu is 't van die afschuwelijk electro house voor bitches en hoesGroovyBeatsss zei:Mish Mash | Studio Brussel
Mish Mash aan het herbeluisteren van vorige vrijdag! 2uurtjes lang feest op de zendeeer!

OT: de Jef Vermassen tenso id Humo :applause:
... van de 6 


Net The Dark Knight gekeken. Ik dacht dat mijn 1200p laptopscherm mooi was maar dit is er toch weer wat trappen over, vooral qua kleuren 