Archief - Je glimlach van vandaag - deel 9

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Gentille

Legacy Member
Karre zei:
Eerder een slechte opvoeding als hetgeen hij over zijn ouders zei wel klopte.

Misschien een té snelle carriere gehad?

Naar het KMS gegaan, afgestudeerd als officier, meteen te werk gesteld bij de NATO. ( en meteen op de hoogte zijn van het reilen en zeilen binnen de NATO en de complotten die er gesmeed worden :p)

Meteen aanbiedingen gehad om commissaris te worden bij de politie

studies burgerlijk ingenieur

En hij is nog geen 30 jaar :eek: (ik dacht een jaar of 25-26)

Karre

Legacy Member
omglolwtfkthx zei:
en ge hebt daar toevallig geen logs van ofzo?:unsure:

Er wordt te veel gezegd waardoor dat stuk uit men log al is :(. Nu ja, zijn moeder was een hoer en zijn vader een pooier waar een rechtzaak tegen gespannen is. Als het tenminste waar is wat hij zegt maar ik denk niet dat je zo iets voor de fun over je ouders zegt, alhoewel, het gaat hier wel over Anarchist.

DaMasta

Legacy Member
Karre zei:
Er wordt te veel gezegd waardoor dat stuk uit men log al is :(. Nu ja, zijn moeder was een hoer en zijn vader een pooier waar een rechtzaak tegen gespannen is. Als het tenminste waar is wat hij zegt maar ik denk niet dat je zo iets voor de fun over je ouders zegt, alhoewel, het gaat hier wel over Anarchist.

Gewoon niet op letten. Die kerel denkt dat hij The Joker is en verzint zowat zijn levensverhaal. Zijn rolemodel als anarchist ofzo, t'is maar een simpele ziel

truifel

Legacy Member
Karre zei:
Er wordt te veel gezegd waardoor dat stuk uit men log al is :(. Nu ja, zijn moeder was een hoer en zijn vader een pooier waar een rechtzaak tegen gespannen is. Als het tenminste waar is wat hij zegt maar ik denk niet dat je zo iets voor de fun over je ouders zegt, alhoewel, het gaat hier wel over Anarchist.

hij zei ook dat zijn lief half van adel is en dat zijn vader een welgestelde zakenman was...
Kdenk nie da zulke families pooiers en hoeren als schoonfamilie wil... En kzie welgestelde zakenmannen ook nie direct pooiers worden :p

Blackdevil

Legacy Member
sinki zei:
Proficiat!
Heb net het praktisch handboek geleerd, ben nu bezig met de vakbekwaamheid.

Edit: Case-study leek me net vrij makkelijk. :unsure:

Dat leek bij mij ook simpel. En terwijl je bezig bent met dat examen denk je ook constant van "die vraag weet ik".
Tot je bij de resultaten komt. Je mag 8 fouten maken voor 8 case study's en bij mijn 2de poging had ik nog 6 fouten. Het irritantste is dat je je resultaten niet kunt herbekijken, dus eenmaal aan het eind weet je jouw score en dan mag je terug naar de balie.

Katoom

Legacy Member
DaMasta zei:
Gewoon niet op letten. Die kerel denkt dat hij The Joker is en verzint zowat zijn levensverhaal. Zijn rolemodel als anarchist ofzo, t'is maar een simpele ziel
En toch zijn de hardste roepers die blij zijn dat hij banned is degene die hem aandacht blijven geven. (niet op u bedoeld)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan