Archief - Je glimlach van vandaag - deel 9

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

BlackOccult

Legacy Member
Een grappige smsje gekregen ivm 1 april. :D En de papa die zijn verjaardagscadeau leuk vond.

eXtreme

Legacy Member
Iemand die andere, goede, fora, preferably amerikaans, kent zoals 9lives - algemene discussies (dus evt los van games)? :)



Of mag 'k da ni vragen? ;) Durven!

Bontus

Legacy Member
boogje zei:
"In de moderne frikandel vindt men kippenvlees dat achterbleef op het karkas na het fileren (40 %), ook wel separatorvlees genoemd, 25% is varkensvlees; sommige producenten voegen nog circa 5% paardenvlees toe. De rest is water, paneermeel, bindmiddel, kruiden, uien en smaakversterkers. "

Het is lekker en je doet aan afvalverwerking: win win

rscaboy

Legacy Member
Man bijt hond, dat verhaal over die 1aprilgrap(is zelf ook een aprilgrap waarschijnlijk)

PersonalJesus

Legacy Member
GMotha zei:
Kevin Bacon day:3

Strikt gezien bevat een curryworst geen echt vlees (een mix van karton en iets anders), dus valt dat nog goed onder de term halal.
En waar vindt ge nu een firuut die nog in dierlijk vet bakt?

een firuut :p

Tuninboy

Legacy Member
eXtreme zei:
Iemand die andere, goede, fora, preferably amerikaans, kent zoals 9lives - algemene discussies (dus evt los van games)? :)



Of mag 'k da ni vragen? ;) Durven!

Bodybuilders forum.

EvilTwin

Legacy Member
eXtreme zei:
Iemand die andere, goede, fora, preferably amerikaans, kent zoals 9lives - algemene discussies (dus evt los van games)? :)



Of mag 'k da ni vragen? ;) Durven!

Hier was ik vroeger erg actief toen ik nog airsoftte, maar nu check ik enkel het off-topic forum nog (voor de fun-thread) :

Airsoft Brugge :: Log in

Klopgeest

Legacy Member
Morgenvroeg vertrekken richting Italië voor 11 dagen, verslag volgt...

Tremium

Legacy Member
night ghost 128 zei:
Ik zie geen verschil.

Hoofdpagina is inderdaad niet zo hard veranderd, maar bij filmpjes is er toch een drastisch verschil merkbaar?
Ook het commentsysteem werkt eindelijk zoals het zou moeten werken :p.

Joeshoe

Legacy Member
boogje zei:
"In de moderne frikandel vindt men kippenvlees dat achterbleef op het karkas na het fileren (40 %), ook wel separatorvlees genoemd, 25% is varkensvlees; sommige producenten voegen nog circa 5% paardenvlees toe. De rest is water, paneermeel, bindmiddel, kruiden, uien en smaakversterkers. "

:oink:
Ik heb een paar uur geleden nog net hetzelfde gelezen omdat ik eens benieuwd was wat daar nu eigenlijk allemaal inzit. Van toeval gesproken :p
Om eerlijk te zijn, kan het mij niets schelen. So what als ze daar organen en weet ik veel indraaien. Dat is helemaal geen "afval" zoals velen het durven noemen. Ja hersens zijn misschien 'vies', maar perfect eetbaar.

Of wacht, er zit karton in ook zeker :rofl:

Recipe4hate

Legacy Member
Vandaag anderhalf uur vergadering ingepland. Niemand wist waarom. Bleek dat we lachyoga kregen :D 't Was wel gezellig!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan