Cartek
Legacy Member
Math'ke zei:Maarja, wie gaat er hier dan ook nog in oudenaarde uit, djeezes, der is ne reden waarom ik elders ga hoor .. Met die albanezen die hier de laatste tijd den boel op stelten zetten en al die zwartjes vanuit ronse die naar de Qubus komen. Nono, ik blijf toch liever weg uit oudenaarde. Mijn ma en ik zijn trouwens aan't kijken voor te verhuizen![]()
kben verlede week es naar qubus geweest, die 100-dagen fuif, da valt ook wel vroeg precies bij jullie.
die affiche was zo misleidend der stond spacid en andere namen op. wij zo ja da zal wel een leuk techno-feestje zijn.
we komen daar toe, we hadden direct al door dat een of andere breezah fuif was door 5 sec naart volk te kijken.

.
) en als het noodzakelijk is doe ik wel mijn ringen aan en mik ik op de nieren of op het putje in de borstkas...