deathsythe
Legacy Member
en als jullie nog tijd en zin hebbe, tis voor een groepswerk over globalisering...
let nie op die laatste vraag
jullie zoude der mij enorm me helpe, ;-)
http://www.studentenonderzoek.be/?qid=26621&ln=ned
let nie op die laatste vraag
jullie zoude der mij enorm me helpe, ;-)http://www.studentenonderzoek.be/?qid=26621&ln=ned


