Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Minimum Rage zei:kan het zijn dat die gele varianten ook in struiken leven? Vroeger (toen ik klein was) had iemand mij geduwt en ik viel in de struiken. Ik zat toen VOL met kleine gele spinnekes. Zo snel had ik mij nog nooit uitgekleed![]()
(en ik was niet thuis, gewoon ergens op straat)
They are aquatic predators, feeding on other insects and even small fish.
They are voracious insect predators, using their sharp biting mouthparts.
De rode zijn de vrouwtjes met eitjes. Daardat de eieren sneller uitkomen bij een hogere temperatuur gaan ze de meest warme plaatsjes kiezen. Vergelijk bijvoorbeeld eens hoeveel er op de schaduwzijde zitten en hoeveel op de zonnezijde.Kwintus5 zei:Hmmm, vind je op bijna alle planten terug? Waarom zijn onze natuurstenen dan de hele zomer door hun favoriet wandelplekje?Ik ben toch niet overtuigt hoor... ^^
Vrij zeker dat het een sluipwesp (foto) was.DaMob zei:Kga het hier ook eens vragen, heb er wel geen foto van
Het was precies een supergrote wesp (want had die kleuren), maar met een spits uiteinde.
Ook had het nog 2 paar vleugels en was over het algemeen vrij lang en groot
Het was geen libel want het was vele groter en dikker.
Khad het nog nooit van men leven gezien, maar zit precies graag in de buurt van water, want er cirkelde er 1 over onze vijver en 1 over het zwembad
(Volgende keer smijt ik em binnen bij de buren in hun ruit)stelly zei:Tenzij ge allergisch zijt moet ge geen schrik hebben. Normaal kan je honderden steken verdragen zonder te sterven. Ge gaat er wel niet goed uitzien![]()

Doom Dragon zei:al lange tijd geleden dat ik die beestjes nog eens heb gezien
ooit paar jaar geleden op een heel warme zomerdag, ging ik zoals gewoonlijk eens naar buiten.
tot mijn verbazing zag ik langs de muur een hele kolonne (niet overdreven), 100tal mieren vanonder het terras op de muur klimmen (was wss te warm daar, en geen voedsel meer te vinden voor de beesten).
Ik in al mijn opvliegendheid voor die ambetante beesten, de jerrycan met met grasmaaierdiesel gehaald, daar zo een klak op die muur/mieren gegoten, die jerrycan een paar meter verder zetten.
een emmer water halen, en dan die brandbare vloeistof in de fik steken.
Al die mieren morsdood en geen vlekken op het terras, alleen maar korrelkes (die mieren dus)
nu al al die jaren erachter nooit meer 1 mier gezien op ons terras![]()

mierenneuker-V-Maxxor- zei:Ah, ja.. Mijn grasmaaier rijdt ook op diesel..![]()


User_BELGIUM zei: